tromaktiko: Και εγώ εναντίον Μόσιαλου.... και όχι μόνον!

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Και εγώ εναντίον Μόσιαλου.... και όχι μόνον!



Κι όμως όχι μόνο ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος αλλά και εγώ και άλλοι πολίτες θυμόμαστε, και ζητάμε εκ νέου την μετάδοση της εκπομπής ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ. Αφορά την ανάρτηση Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος εναντίον Μόσιαλου, επειδή του στέρησαν το γυαλί.
Συγκεκριμένα και εγώ δεν συμφωνώ με το σταμάτημα της εκπομπής, ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ ούτε με το κλείσιμο του καναλιού.Δεν συζητάμε βέβαια για την τηλεθέαση που είχε η εκπομπή και μακάρι να την έβαζαν και απόγευμα, επαναλήψεις. Σκέψου τι τηλεθέαση θα έκανε... άλλες βλακείες επαναλήψεις έχουμε δει, ας μπει και η εκπομπή αυτή επανάληψη και να δεις τηλεθέαση...
Σίγουρα όμως συμφωνώ με την καταπολέμηση της διαφθοράς και ως πολίτης σε σχέση με τα τηλεοπτικά έχω τον εξής προβληματισμό. Πριν την εκπομπή που παρουσιάζει τώρα ο Σπύρος Παπαδόπουλος, υπήρχε μια ανάλογη εκπομπή, με παρουσιαστή τον Δήμο Μυλωνά -προσωπικά μου άρεσε εκείνη περισσότερο- και ο οποίος έπαιρνε λιγότερα χρήματα. Γιατί λοιπόν εκείνη η εκπομπή να σταματήσει και να μπει αυτή η οποία σε πολλά σημεία έχει -και πολύ περισσότερο είχε- πολλά χάλια; και έχω και το εξής ερώτημα, χρόνια τώρα η ΕΡΤ3 έκανε προκηρύξεις για αγορά τηλεοπτικού εξοπλισμού -μιλάμε για μεγάλα ποσά και μπορεί να το δει κάποιος στην ιστοσελίδα τους- πες μου τι τα ήθελαν τη στιγμή που ελάχιστες ήταν οι παραγωγές εσωτερικές της ΕΡΤ3; Χρόνια τώρα και όχι μόνο εγώ αναρωτιόμασταν για αυτό και -κάπως- έφτασε στα αφτιά τους και κάναν κάποια ζωντανά προγράμματα, ο Θεός να τα κάνει προγράμματα. Και ξέρω επίσης πολίτης που ανταποκρίθηκε στην προκήρυξή τους για παραγωγή, έλαβε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σχόλια για την σοβαρή πρόταση που έκανε, ζητώντας ελάχιστα στα οικονομικά και εσωτερική παραγωγή βέβαια. Τι να σου πω; Δεν φαντάζεσαι τι άκουσε για δήθεν μη πρόσληψη.... ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!