tromaktiko: Απελπισμένη…

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Απελπισμένη…




Βλεποντας αυτη την φωτογραφια στην αρχη , δεν εδωσα την δεουσα σημασια . Ξαναβλεποντας την ομως διαπιστωσα οτι ειμαι ακριβως ετσι οπως ο στρατιωτης στο γκραφιτι...
εχω χασει το μυαλο μου . Μια ζωη με το χαρτι και το μολυβι , να μπορεσουμε να τα βγαλουμε περα και ξαφνικα εχασα το μυαλο μου .... Ενα κενο.... Δεν ξερω τη να κανω .... Πως θα βγουν : το δανειο , τα φροντιστηρια των παιδιων , το σουπερ μαρκετ, ..... Δεν σκαφτομαι ρουχα, παπουτσια, ταβερνες ή καφεδες εχουν κοπει απο περσι μαζι με το δωρο ... Τη να σταματησω ? Η κατρακυλα δεν εχει σταματημο.... Αυτο που μου μενει ειναι να βρω τις δινεις των υπουργων και βουλευτων και να παω για ερανο ..... Ενα ευρω ο καθενας να δωσει , 300 ευρω και κατι θα τα βγαλω.... Σωστα συσκεφτομαι μεσα στο κενο μου κεφαλι ????

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!