tromaktiko: Καταγγελία για Κωτσόβολο σχετικά με προσφορά σκληρού δίσκου

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Καταγγελία για Κωτσόβολο σχετικά με προσφορά σκληρού δίσκου



απο Κωτσοβολο εναν σκληρο δισκο σε προσφορα στα 24 ευρω: το προϊόν 092552/HDD IOMEGA 1TB 3.5΄΄.
Ενω ομως ειχα παρει σημερα το πρωι στις 9:03 και μιλησα με το καταστημα που ειχα κανει την παραγγελια για παραλαβη και μου ειπαν υπαρχει και σας τον κραταμε, ξαναπηρα και στις 14:30 για να επιβεβαιωσω και μου ειπαν παλι τα ιδια. παει ανθρωπος μου να παραλαβει στις 18:45, πληρωνει στο ταμειο περιμενοντας να τον φερουν και..μαντεψτε, του φερνουν ενα σκληρο δισκο χωρις καν κουτι. ειπαν βεβαια απο μονοι τους οτι δεν μπορουμε να σας τον
δωσουμε καθως δεν εχει καν κουτι (ουσιαστικα δηλαδη το καταστημα αρνηθηκε/δηλωσε αδυναμια να μου παραδωσει, δεν το αρνηθηκα εγω) . απο εκει και περα αρχιζει ο παραλογισμος, αφου βεβαια καταφεραμε να ακυρωθει απλα η αποδειξη και να επιστραφουν τα χρηματα και να μην ακυρωθει ολοκληρη η παραγγελια. παιρνω στα κεντρικα τηλεφωνο και τους αναφερω τα περι αντικαταστασης (αφού το προιον εξαντληθηκε και απο τα κεντρικα του κωτσοβολου εχουν στειλει email προτεινοντας αντικατασταση με το προιον 094917/HDD WD ELEMENTS 1TB 3.5'' USB2.0 BLK στην ίδια τιμή)
και οτι θελω κι εγω αντικατασταση και τι μου λενε; οτι επειδη λεει εγω εβαλα να παραλαβω απο καταστημα και οχι σπιτι και αφου το καταστημα δεν μπορεσε να με εξυπηρετησει, δεν μπορουν να κανουν κατι και η παραγγελια θα ακυρωθει. τους ειπα οτι δηλαδη ακολουθουν διαφορετικη τακτικη (απο τη μια, σε εκεινη της αντικαταβολης, προτεινουν αντικατασταση ενω απο την αλλη, σε εκεινη της παραλαβης απο καταστημα που ομως δεν εχει τελικα να εξυπηρετησει ακολουθουν την τακτικη της ακυρωσης) ενω προκειται για το ιδιο προβλημα, δηλαδη μη
υπαρξη του προιοντος. και μου ειπαν οτι ετσι ειναι και θα ακυρωθει. να σημειωσω οτι οταν μιλουσα με κωτσοβολο μου ελεγαν (και επεμεναν) οτι τα δυο δικτυα (κωτσοβολος και electroworld) ειναι διαφορετικα (ψεμα φυσικα), ενω οταν μιλησα με electro το παλικαρι με το συστημα του ειδε την παραγγελια στον κωτσοβολο κανονικα!! τωρα εγω τι να πω; οτι στον κωτσοβολο ειναι απαραδεκτοι ενω στο electroworld ειναι αψογοι; μαλλον μπορω να το πω, αφου κατ αυτους ειναι διαφορετικο δικτυο (ασχετα απο οτι και στην πραξη φανηκε οτι ειναι το ιδιο και το αυτο...ποσες
φορες εχουμε αλλωστε διαβασει και εδω για παραγγελια απο το ενα καταστημα και παραδοση σε σακουλα του αλλου κτλ!; )

τα συμπερασματα δικα σας.
αντιγραφω και το email που εστειλαν περι αντικαταστασης (απο οτι φαινεται σε καποιους απο τους πελατες τους και οχι σε ολους):

Αγαπητέ Πελάτη:
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν 092552/HDD IOMEGA 1TB 3.5 το οποίο παραγγείλατε μέσω της ιστοσελίδας μας,
εξαντλήθηκε λόγο μεγάλης ζήτησης και επρόκειτο να αντικατασταθεί με το προϊόν 094917/HDD WD ELEMENTS 1TB 3.5'' USB2.0 BLK στην ίδια τιμή και ποσότητα της αρχικής σας παραγγελίας.

Η παραγγελία θα σας αποσταλεί στα μέσα της επομένης εβδομάδας.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αλλαγή της παραγγελία σας με το νέο είδος, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 2 ήμερων απαντώντας στο email αυτό για να προβούμε στην οριστική ακύρωση αυτής.
Στην περίπτωση που δεν λάβουμε αρνητική απάντηση σας, η παραγγελία θα εκτελεστεί κανονικά.
Ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!