tromaktiko: Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό...

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό...



Αγαπητέ πρωθυπουργέ,είμαι ένας νέος 25 χρονών, ελεύθερος επαγγελματίας. Προσπαθώ να επιβιώσω και εγώ...

όπως ο υπόλοιπος κόσμος. Εδω και ενα χρονο με εχεις αναγκασει να χρωσταω στη εφορια ,στο ΤΕΒΕ και γενικοτερα μου εχεις καταστρεψει καθε ίχνος φιλοδοξιας που ειχα απο πιτσιρικάς. Πραγματικά, έχεις ιδέα το τι γίνεται γύρω σου; Όχι βέβαια και αυτο γιατι εισαι ενας υπέροχος άνθρωπος.


Άκου λοιπον αγαπημένε μου πρωθυπουργέ πως εχουν τα πράγματα... Σήμερα πηρα την αποφαση να γυρισω πισω στην επαρχια και να ζησω με τους γονεις μου. Ξερεις γιατί Γιατί δεν μου φτανουν για το νοίκι, την ΔΕΗ, το νερό, την βενζίνη, το φαγητό και γιατι κυριως μου χεις κανει μια ψυχολογια μπουρδελο. Άκου και κατι άλλο..Έχω να παρω χρηματα χρωστουμενα εδω και 9 μηνες απο καποιες εταιρίες, κάποιες αλλες μου χρωστανε 5 μήνες. Κάποιες αλλες μου χουν ριξει πιστολι. Nevermind. Εσύ που αγωνιζεσαι να σωσεις την Ελλαδα που εσυ ο ιδιος ξεπούλησες, έχεις κερδισει τοσα πολλα φραγκα που δεν ξερεις τι να τα κάνεις. Είσαι τοσο αναισθητος πραγματικά. Συγγνώμη για το πραγματικά . Θα συγκρινω εμενα με εσενα (με βαζω πρωτο γιατι το αξιζω).Εχω ζησει υπεροχες στιγμες με τους καθημερινους ανθρωπους, ξέρεις, τα προβατα που σε λιγο θα γινουν λυκοι και θα σε κατασπαραξουν πριν προλαβεις να πεις το τελευταιο σου ψέμα, και εχω κερδισει το σεβασμο τους. Όπως και τον σεβασμο των φιλων μου, της οικογενειας μου. Θα γυρισω λοιπον στο χωριο μου, αφηνοντας πισω ολα οσα ηθελα να κανω(και πιστεψε με ειμαι πολυ εξυπνος) και τα οποια ΕΣΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ. Το μισος μου ειναι τοσο εντονο για ολους εσας, που ετσι και σας αντικρισει το βλεμμα μου θα βιωσετε την ξεφτιλα στο πετσι σας .ΟΣΟ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ. Μου χρωστατε λοιπον την ζωη μου και τα ονειρα μου (τοσο ρομαντικο). Να εισαι σιγουρος αγαπημενε μου Πρωθυπουργέ (prime minister) πως την ζωη μου θα την παρω πισω. Και θα την παρω παρεα με χιλιαδες άλλους. Πρώτη φορα ενιωσα πως μιλαω σε τοιχο, περιεργο συναίσθημα. Δεν μου χει ξανατυχει.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!