tromaktiko: Τριτοκοσμικές εικόνες στο λιμάνι Ηγουμενίτσας!

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Τριτοκοσμικές εικόνες στο λιμάνι Ηγουμενίτσας!



Οι χιλιάδες ταξιδιώτες, Έλληνες, Τούρκοι κ.λπ., που ταξιδεύουν από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας προς την Ευρώπη, δεν εξυπηρετούνται κατά την αναμονή τους.
Γι' αυτό αναγκάζονται να απλώνουν τσαντίρια στα πάρκα της πόλης. Αυτό κατήγγειλε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας Θωμάς Πιτούλης.
Συγκεκριμένα υπογραμμίζει: "Μιλούν για εξυπηρέτηση των χρηστών του Λιμένα, αλλά δεν μας λένε για τους χιλιάδες χρήστες του Λιμένα που απλώνουν τα τσαντίρια τους στα πάρκα της πόλης". Ο κ. Πιτούλης κατηγορεί τον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας και για πολλά άλλα πράγματα. Συγκεκριμένα αναφέρει: " Με αφορμή το πολυτελές οκτασέλιδο ΄΄ προεκλογικό πρόγραμμα της Ο.Λ.ΗΓ Α..Ε που μοιράστηκε πρόσφατα ένθετο μαζί με τις τοπικές εφημερίδες έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Δυστυχώς η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε αποδεικνύει ότι τα όσα αναφέρονται στην αρχή του φυλλαδίου περί του ότι «στόχος τους είναι η ανάδειξη της πόλης και ότι λειτουργούν με γνώμονα κυρίως το συμφέρον της Ηγουμενίτσας », είναι κούφια λόγια άνευ περιεχομένου και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
Μια διορισμένη διοίκηση έχει υποχρέωση να συνεργάζεται και βοηθά την Αυτοδιοίκηση για το καλό του τόπου αντί να την αγνοεί ,να την παρακάμπτει όπου μπορεί και να μην τη σέβεται. Δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι το 2010 στους Δήμους Ηγουμενίτσας Σουλίου και Φιλιατών η Ο.Λ.ΗΓ δεν έδωσε ούτε ένα Ευρώ. Μάλλον επειδή δεν της άρεσαν οι διοικούντες της χρονιάς αυτής. Μιλούν στο φυλλάδιο για προστασία του περιβάλλοντος. Ούτε δύο γραμμές για την περιβαλλοντική ρύπανση των πλοίων που προσεγγίζουν και δεν τηρούν τους κανόνες που υπάρχουν (γιατί άλλωστε και ποιος να ενδιαφερθεί;) επιβαρύνοντας ιδιαίτερα την περιοχή του Λαδοχωρίου. Από την άλλη την δημοπρασία για το πράσινο στον χώρο ευθύνης τους την έβγαλαν τον Ιούλιο με αποτέλεσμα οι χώροι πρασίνου στο χώρο ευθύνης της Ο.Λ.ΗΓ να θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο με καμένα δένδρα και πράσινο. Είναι ντροπή η εικόνα αυτή για την Ηγουμενίτσα και είναι θράσος για κάποιους να μιλάνε για κρουαζιερόπλοια όταν οι επιβάτες τους θα αντικρίσουν εικόνες εμπόλεμης ζώνης. Μιλούν στο φυλλάδιο για δημιουργία δεξαμενών πετρελαίου και ανακοινώνουν την ανάθεση μελέτης για εξεύρεση χώρου εντός της ζώνης Λιμένα, χωρίς να κάνουν τον κόπο (γιατί άλλωστε) να συνεννοηθούν με τον Δήμο Ηγουμενίτσας. Αναφέρουν στο επίσημο φυλλάδιο τους για ΄΄ σύνδεση με τον βιολογικό και την αποχέτευση ΄΄ (κάτι που απ’ότι ενθυμούμαι έχει γίνει) αν όμως όχι , τι περιμένουν να μαζέψουν λεφτά για να πληρώσουν το τέλος σύνδεσης.
Μιλούν για συνεργασία με το Δήμο Ηγουμενίτσας για επαναπαραχώρηση τμήματος της χερσαίας ζώνης για δημιουργία Μαρίνας, χωρίς να έχουν ούτε την περιέργεια να ελέγξουν τα χαρτιά τους γιατί τότε θα ανακάλυπταν ότι αυτό έχει ήδη αποφασιστεί ομόφωνα από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο.
Αντί λοιπόν να προχωρήσουν τις διαδικασίες που προβλέπονται για τον επανακαθορισμό της χερσαίας ζώνης για το τμήμα που αφορά την Μαρίνα Ηγουμενίτσας και να προχωρήσουν στην οριστική μελέτη και την δημοπράτηση της Μαρίνας των 350 Σκαφών ,έργο πνοής για την πόλη και τη Θεσπρωτία , ΄΄μέλημα της ΟΛΗΓ , όπως αναφέρουν στο φυλλάδιο είναι η ανακατασκευή των τουαλετών στο τερματικό σταθμό ΄΄, μ’ ένα από τα αιτιολογικά, άκουσον- άκουσον ΄΄να έχουν την δυνατότητα να καθαρίζονται με μεγαλύτερη επιμέλεια από τον ανάδοχο της καθαριότητας". Κατασκεύασαν δύο γεφυροπλάστιγγες εντός του νέου λιμένα που λειτουργούν με κερματοδέκτη για να εισπράξουν τα δύο ευρώ από την υποχρεωτική ζύγιση των φορτηγών που ταξιδεύουν ; Δεν έχει πάει όμως κανείς από την ΟΛΗΓ την ώρα που καταφθάνουν τα φορτηγά να δουν το χάος που επικρατεί γιατί πολλοί φορτηγατζήδες αρνούνται να πληρώσουν η δεν έχουν το αντίτιμο σε κέρματα και η νταλίκα παραμένει στη ζυγαριά γιατί οι μπάρες ανοίγουν αφού πέσουν τα κέρματα και η ουρά από τα φορτηγά φτάνει μέχρι το Βασιλικό .
Όλα αυτά δείχνουν ότι η Διοίκηση της Ο.Λ.ΗΓ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
Πέραν της αφαίρεσης εσόδων από το Δήμο Ηγουμενίτσας, με τη σιωπηλή συγκατάθεση ή με τη σύμφωνη γνώμη της για την τροχαία αστυνόμευση της Παραλιακής βοήθησε στην επαναφορά ενός απαράδεκτου καθεστώτος διαρχίας στην Πόλη που είχε λήξει το 2005. Ένα καθεστώς που λόγω των πολλών ασαφειών του μας έχει κάνει να βιώσουμε κατά το παρελθόν - σε περιπτώσεις ατυχημάτων - δια ζώσης διαπραγματεύσεις των δυο αρχών ( Λιμεναρχείου και Τροχαίας ), για το τινός είναι ο χώρος ευθύνης προκείμενου να ειδοποιήσουν το ασθενοφόρο και να επέμβουν".
http://www.katoci.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!