tromaktiko: Σχετικά με τους φαρμακοποιούς

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με τους φαρμακοποιούς



Kύριε φαρμακοποιέ που γραφείς οτι πρέπει να γράφουμε τη δραστική ουσία και εσείς να δίδετε το σκεύασμα ήθελα να... (αφορά: Απαντήσεις για την δραστική συνταγογράφηση) ενημερωσω οτι την θεραπεια του ασθενη την οριζω εγω...
Aλλα οταν λεμε θεραπεια λεω και την εταιρεια την οποια εγω εχω ξανασυνταγογραφησει και γνωριζω για το φαρμακευτικο του αποτελεσμα. Όσον αφορα οτι νομιζετε οτι συνταγογραφουμε απο συμφερον να γνωριζετε οτι ουδεποτε εγω θα ρισκαρω την θεραπεια του ασθενη μου. Όταν εγω δωσω την ουσια και εσυ το σκευασμα εγω δεν γνωριζω που παρασκευαστηκε και αν θα εχει το ιδιο θεραπευτικο αποτελεσμα με αυτο που δινεις εσυ. Και οσο αφορα τις μελετες βιοισοδυναμιας ξερεις πολυ καλα οτι καποιες εταιρίες τις κανουν στην Ινδια και σε αλλες χωρες τριτοκοσμικες. Ήθελα να ρωτησω εαν το σκευασμα που εσυ του δωσεις θα αναλαβεις την ευθυνη σε περιπτωση που δεν παει καλα?Έαν σου κανει καποιο αλλεργικο σοκ αναλαμβανεις την ευθυνη? Εγω θα ριξω την ευθυνη σε εσενα γιατι δεν ξερω τι εταιρια του εδωσες. Φιλε φαρμακοποιε δεν εισαι ιατρος. Δουλεια σου ειναι να χορηγεις τα φαρμακα που εγω σου συνταγογραφω χωρις να σχολιαζεις και να το παιζεις γνωστης των ολων διοτι δεν θεραπεύεις εσυ αλλα εγω. Και εγω περνω την ευθυνη για τα παντα. Τελειώνοντας το μονο που δεν θα πεσει ειναι η φαρμακευτικη δαπανη διοτι εισαι εμπορας και οταν θα σου ερθει η ουσια το συμφερον σου ειναι να δωσεις το ποιο ακριβο. Και μην μου πεις οτι εχεις ηθικες αρχες και θα ριξεις τον τζιρο σου. Ο φαρμακοποιος στην γειτονια μου ειναι σαφως ποιο πλουσιος απο εμενα.χωρις ευθυνες. Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!