tromaktiko: Απογευματινές αφιερώσεις!

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Απογευματινές αφιερώσεις!



 Οι αναγνώστες έστειλαν τις δικές τους αφιερώσεις... Θέλεις να στείλεις και εσύ για να το δει ο αγαπημένος/η σου στο tromaktiko ;
Δες εδώ πως γίνετε!



Θελω να αφιερωσω αυτο το τραγουδι στην κατερινα θελοντας να ξερει οτι μου λειπει παρα μα παρα πολυ και οτι θα ηθελα να ηταν εδω τωρα μαζι μου... υπομονη μωρακι μου 2 εβδομαδες μειναν και επιστρεφω... φιλακια πολλα σε αγαπω ζωη μου οσο τιποτα αλλο.
Μιχάλης



-----

thelo na po sto agori mou pou einai akria oti ton latreboooooooooooooo
elenimetal

-----

Αφιερωμένο στα πιο υπέροχα μάτια και στο πιο τέλειο χαμόγελο που έχω δει ποτέ....Της το αφιερώνω επειδή είναι απο τα αγαπημένα της.....


 Κώστας

-----

Το ξέρω πως ζούμε σε δύσκολους καιρούς, πως μοιάζει το μέλλον αβέβαιο αγάπη μου...θέλω να σου αφιερώσω όμως αυτό το τραγούδι και μέσα απο αυτό θέλω να σου πω πως
'αντεχω ακομα ματια μου'...γιατί όποιος αγαπάει αληθινά ελπίζει και όποιος ελπίζει ..ΑΝΤΕΧΕΙ!


Μαρία απο Καρδίτσα -->Προς Παναγιώτη απο Παγκράτι

-----

Η πρωτη,η μοναδικη και η τελευταια φορα...αυτα που ''γραφει'' η ψυχη,θελουν ψυχη για να τα καταλαβει...



Ηλίας
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!