tromaktiko: Προς τον κο Εμμανουήλ Όθωνα

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Προς τον κο Εμμανουήλ Όθωνα



Συμφωνώ απόλυτα φίλε Όθωνα ότι τέτοιες πράξεις πρέπει να τιμωρούνται, εσείς πως θα τιμωρειθείτε από αυτή την προδοσία σας, γιατί μην μου πεις ότι...
πιστεύεις τον καθυστερημένο αρχηγό σας ότι θα μας βγάλει μέσα από αυτή την κρίση. Εσύ που ψήφισες ΝΑΙ δύο φορές, γνωρίζεις τι έχεις στερήσει από την οικογένεια μου; Ξέρεις αν μπορώ να πληρώσω; Ξέρεις αν μου περισσεύει έστω και ένα ευρώ. ΄΅Ενα σπίτι το οποίο το πήρα με δάνειο πριν 10 χρόνια και θα το πληρώνω για άλλα δεκα χρόνια, αν βέβαια μου αφήσεις κανένα ευρώ για να πληρώσω τις δόσεις. Προφανώς εσύ και όλοι εσείς εκεί μέσα δεν ξέρετε τι σημαίνει στέρηση, είμαι 50 χρονών και ντρέπομαι όταν λέω στα παιδιά μου δεν έχω λεφτά για τις απαιτήσεις του. Πως περιμένεις να σας σεβαστεί ο κόσμος μετά απο όλα αυτά. Κατ' αρχήν δεν σέβεστε εσείς οι ίδιοι τους εαυτούς σας, πως θα σας σεβαστεί ο λαός. Αυτά που γίνονται τώρα δεν είναι τίποτα, να είσαι σίγουρος ότι σε λίγο θα γίνονται πολύ χειρότερα. Λυπάμαι πολύ που είσαι Κρητικός καθώς και για τους άλλους συμπατριώτες μας πολιτικούς. Δεν είστε πολιτικοί, είστε καιροσκόποι, και είχατε τις προσβάσεις να γίνετε πολιτικοί, γιατί δυστυχώς η εργασία σήμερα είναι πολύ δύσκολη και εσείς όλοι οι πολιτικοί δεν αντέχετε την εργασία γι αυτό και οι περισσότεροι είστε ανεπάγγελτοι και πρώτος απ' όλους ο Αρχηγός σας. ΔΕΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ.
ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!