tromaktiko: Για την απάντηση στο: "Έλεος με τα δακρυγόνα των ΜΑΤ στα Εξάρχεια"

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Για την απάντηση στο: "Έλεος με τα δακρυγόνα των ΜΑΤ στα Εξάρχεια"



Το ότι έτσι μιλάς, φαίνεται ότι κάποιος άλλος είναι ο εμπαθής και όχι εγώ που έγραψα το αρχικό μήνυμα. Και αυτό επειδή είπα την γνώμη μου και κατ' ευθείαν εσύ να τα "πάρεις".
Στις 8, μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις ειλικρινά δεν με νοιάζει, αλλά όταν καλείς άλλους 5000 να βρεθείτε και καλά στο Σύνταγμα και σε κάθε Σύνταγμα για να διαδηλώσετε "ειρηνικά" και μετά από λίγο να αρχίσετε τους χορούς και τα πανηγύρια σας, να ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ KΑΙ ΕΓΩ ΠΠΛΗΡΩΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ και να με εμποδίζετε να πάω στην όποια δουλειά μου και κλασικά στο τέλος να πετάτε πέτρες στην αστυνομία ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΕΤΑΤΕ, ε, τότε όχι λυπάμαι αλλά πραγματικά εύχομαι να αναπνεύσεις όσο περισσότερο χημικό μπορείς. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ! Εάν δεν θέλεις οι οικογενειάρχες στα Εξάρχεια να αναπνέουν χημικά, να πας να πεις στους μπάχαλους να βάλουν τον κ..ο τους κάτω και να γίνουν παραγωγικοί και να μην είναι αλήτες. Ξαφνικά θα μου πεις πως στα Εξάρχεια δεν γίνεται τίποτα. Με όλα τα κ...παιδα που έχουν μαζευτεί και φοβάσαι να περπατήσεις μην πέσεις πάνω σε κανα γκρουπ των 20 και σε λιανίσουν χωρίς λόγο μόνο και μόνο επειδή "νόμιζαν" πως έμοιαζες σε αστυνομικό.
Και κάτι άλλο... Όσο τους λες μπάτσους, μόνο μπάτσες θα τρως... Και μπορείς να πεις ό,τι θες, δεν με απασχολεί, εγώ είμαι παραγωγικό μέλος της κοινωνίας και την βοηθάω με χίλιους κόπους κάθε μέρα χωρίς να έχω αναπνεύσει ούτε ένα γραμμάριο χημικό. Και επειδή δεν ξέρεις ούτε εσύ εάν το παλικάρι που έγραψε το αρχικό ποστ είχε ή όχι δουλειά, άσε με να κρίνω μόνος μου. Όποιος έχει δουλειά το πρωί δεν πάει ΜΕΧΡΙ το πρωί στο Σύνταγμα, αλλά απ' ότι φαίνεται έχει "δουλειά" το βράδυ όπως πολλοί από εσάς. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ γιατί πολλά μας τα είπαν πολλοί.
ΝΑΙ ΣΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΠΑΧΑΛΩΝ. ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ; Αντε γεια!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!