tromaktiko: Να μειώσω τις δαπάνες ή να αυξήσω τους φόρους;

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Να μειώσω τις δαπάνες ή να αυξήσω τους φόρους;



Το πρώτο είναι δύσκολο, θα συγκρουστώ με τους ανθρώπους μου με την νοοτροπία που εγώ ο ίδιος καλλιέργησα και τελικά με τον ίδιο μου τον εαυτό. Πέρασαν δύο χρόνια από τότε που άρχισαν να με πιέζουν όλοι να υποκύψω στον πειρασμό να βάλω τη χώρα μου πάνω από τον εαυτό μου και να το κάνω.
Από την άλλη μεριά αν αυξήσω τους φόρους ξέρω ότι δεν πρόκειται να επιτύχω πραγματικό αποτέλεσμα, το πιθανότερο μάλιστα είναι να φέρω τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκώ.
1ον διότι ο κεφαλικός φόρος που επιβάλλω είναι αδύνατον να πληρωθεί
και 2ον διότι το αποτέλεσμα της αδυναμίας πληρωμής, θα εξοικειώσει τον φορολογούμενο με το κίνημα δεν πληρώνω. Το κίνημα μπορεί να μετονομαστεί σε κίνημα «δεν πληρώνω ΤΙΠΟΤΑ».
Εγώ όμως θα συνεχίσω να μην είμαι πολύ δυσάρεστος και ίσως επιχειρήσω και μια ηρωική έξοδο. Ούτως ή άλλως το παιχνίδι χάθηκε πριν δύο χρόνια όταν αποφάσισα να κερδίσω χρόνο και να ενταφιάσω το μέλλον της χώρας.
Αυτό θα κάνω και τώρα είναι το καλύτερο ΓΙΑ ΜΕΝΑ αυτή τη στιγμή.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!