tromaktiko: Ακίνητα και φόροι

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Ακίνητα και φόροι



Aυτο που γινεται με τους φορους στα ακινητα δεν εχει προηγουμενο σε κανενα κρατος στο συμπαν,εαν και εφοσον υπαρχειζωη και σε αλλους γαλαξιες... διολου απιθανο.
Ρε σεις κυβερνωντες,ποσοι εχουν  μεγαλη ακινητη περιουσια στην Ελλαδα.Να πουμε απο 11.000.000  εκατομμυρια Ελληνες το 1.000.000 εκατομμυριο; , τα υπολοιπα δεκα εκατομμυρια, εχουν φτυσει στην κυριολεξια αιμα για να παρουν ενα σπιτι και αυτο με δανεια και ειναι τα περισσοτερα, υποθηκευμενα στις  τραπεζες.Ποσοι απο τους παππουδες μας και τους πατεραδες μας δεν προλαβαν να   τελειωσουν ενα σπιτι και ηρθαν τα παιδια τους με δανεια να τα ολοκληρωσουν; Ρε
αχρειοι κυβερνωντες εγω εχω ενα σπιτι στο χωριο απο τον πατερα μου, που του το αφησε ο
πατερας του , ο παππους μου δηλαδη και η μια πλευρα του τοιχου συνεχεια παρουσιαζει προβλημα απο ολμο που ειχε δεχτει απο τους γερμανους, φιλους του Γιωργακη, που ουτε
τις πολεμικες αποζημιωσεις δεν εχει τα μαλακα μορια να ζητησει απο τους φονιαδες φιλους του και να μας αποζημιωσει , φανταστειτε τι εθνικο εγκλημα επιτελεσαν οι κυβερνωντες και δεν ζητησαν αποζημιωσεις για Ελληνες που εκτελεστηκαν- καηκαν-σφαγιαστηκαν απο τις ομαδες κατοχης. Ρε κλεφτες πολιτικοι πως μπορω εγω, ως συνταξιουχος, που μου μειωσατε  την συνταξη και κοψατε τα δωρα  χριστουγενων πασχα και καλοκαιριου, να ανταπεξελθω στην φορακαταιγιδα τυπου σοκ και δεος που μας επιφυλαξατε ρε απατεωνες , ρε λαμογια , ρε πουλημενοι, ρε απατριδες , ρε προδοτες πως μπορω με δυο παιδια να σπουδαζουν τι να πληρωσω και τι φαγητο θα φαω  με τι να πληρωσω λογαριασμους κοινης ωφελειας,κοινοχρηστα ειδη ενδυσεως, που να βρω τα λεφτα. Μπας και νομιζετε πως  κυβερναται χωρα που ζουν αποκλειστικα βιομηχανοι;. Ρε κτηνη δεν εχω λεφτα να φτιαξω τα δοντια μου για να μπορω να φαω, χωρις να πληγωνω τα ουλα μου.Πως μας καταντησατε ετσι ρε ανθρωπομορφα τερατα?

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!