tromaktiko: Επικίνδυνος γιατρός του ΙΚΑ Αργυρούπολης

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Επικίνδυνος γιατρός του ΙΚΑ Αργυρούπολης



Την περασμένη Κυριακή έκλεισε ο λαιμός μου ένεκα μιας λαριγγύτιδος.
Απεφάσισα λοιπόν την Δευτέρα το μιας και είμαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ να επισκεφτώ τον εκεί ΩΡΛ του ΙΚΑ Αργυρούπολης μετά σχετικού τηλεφωνικού ραντεβού. Το ΙΚΑ ευτυχώς μου έκλεισε αμέσως (την ίδια μέρα) το ραντεβού για τον Κο Π. ΩΡΛ στο ΙΚΑ Αργυρούπολης. Με το που έφτασα στο ιατρείο του ΙΚΑ ο γιατρός με υποδέχτηκε με χαμόγελα λέγοντας μου οτι εδώ στο ΙΚΑ δεν υπάρχει κανένα μηχάνημα για να με εξετάσει, η κατάστασή μου μπορεί να είναι σοβαρή και μπορει να χρειάζεται ενχείρηση ‘αλλοστε από αυτές τις περιπτώσεις ζώ εγώ, και για αυτό τον λόγο να πάω επειγόντος το απόγευμα της ίδιας ημέρας στο ιατρείο του που βρίσκεται στη Γλυφάδα. Έτσι μου είπε ότι συστήνει το ιατρείο του για να το βρίσκουν εύκολα οι ασθενείς του. Μου διευκρίνισε ότι αφού θα με εξετάσει θα μου δώσει τα σχετικά φάρμακα και επειδή είναι λίγο ακριβά να πάω την άλλη μέρα στο ΙΚΑ για να μου τα γράψει στο βιβλιάριο.

Εγώ επειδή έχω και ιδιωτική ασφάλεια, και ο συγκεκριμένος γιατρός δεν μου γέμιζε το μάτι (μην πω κάτι άλλο) πήγα το απόγευμα της ίδιας ημέρας στο Metropolitan όπου ο γιατρός εκεί διέγνωσε μια λαρυγγίτιδα δίνοντάς μου σχετική φαρμακευτική αγωγή. Αφού άρχισα την αγωγή πήγα και στον Π. στο ΙΚΑ Αργυρούπολης να μου γράψει τα φάρμακα. Μόνο που δεν με πέταξε έξω γιατί του χάλασα τα ραντεβού του Ιατρείου του. Ποια ραντεβού ρε αθεόφοβε αφού όλοι οι πελάτες του είναι από το ΙΚΑ το πρωί, που τους αρπάζει για το απόγευμα. Τελικά ευτυχώς πήγα σε ένα άλλο ΙΚΑ και μου τα γράψανε.

Δυστυχώς έτσι λειτουργούν κύριε Λοβέρδο και κύριε Σπυρόπουλε τα Λαμόγια στο ΙΚΑ. Να ναι καλά και οι ιδιωτικές ασφάλειες.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!