tromaktiko: Για την Ελλάδα

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Για την Ελλάδα



Με λενε Παυλο. Ειμαι 17 χρονων και ζω στο Λουξεμβουργο. Λογικα θα διαβαζετε τωρα και θα λετε, αλλος ενας δηθεν επαναστατης που...
περναει την εφηβια. Ομως δεν ειναι ετσι. Με αυτο το κειμενο θα ηθελα να εκφρασω τα συναισθηματα και την αποψη μου για την ελλαδα. Κουραστηκα. Κουραστηκα να ακουω συνεχως κακα σχολια για τον τοπο καταγωγης μου. Κουραστηκα να βλεπω την ελλαδα να πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο. Κουραστηκα να βλεπω συνεχως το ιδιο διεφθαρμενο πολιτικο συστημα. Κουραστηκα να βλεπω την πατριδα μου να αδικειται. Θα μπορουσα να συνεχισω αυτες τις προτασεις και να γεμισω δυο σελιδες. Αλλα προτιμω να μη το κανω γιατι δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου. Εξαλλου, τοσοι ελληνες εχουν κουραστει με την κατασταση που επικρατει. Ομως, επειδη τυχαινει να αγαπω υπερβολικα την πατριδα μου και να ειμαι υπερηφανος θα σταματησω να κουραζομαι και θα ενεργοποιηθω. Στενοχωριεμαι για την ελλαδα μας, στενοχωριεμαι δεοντως γιατι, στο σχολειο μου, αναμεσα σε τοσες επιλογες που μου δινονται, επελεξα την εμβαθυνση στη ελληνικη γλωσσα. Φυσικα δεν το μετανιωσα γιατι εκανα την επιλογη με ενα ονειρο, να βοηθησω μια μερα την ελλαδα και να τη φτασω εκει που δεν την εχει φτασει κανενας. Δηλαδη αναμεσα στις κορυφαιες χωρες του κοσμου. Διοτι η πατριδα μου θελω να ειναι αναμεσα στις καλυτερες και να απαιτει σεβασμο. Αντιθετως, απο τη σημερινη παρακμη που εφερε η οικονομικη κριση σε συνεργασια με τους διεφθαρμενους πολιτικους, την εχει καταχωσει στο εδαφος. Για εμενα ομως δεν ειναι ετσι, ειμαι ελληνας και παντα θα στεκομαι στο υψος μου και θα απαιτω σεβασμο. Το σχολειο μου, απαρτιζεται απο πολλα τμηματα με διαφορετικες εθνικοτητες, καθως ειναι ευρωπαικο. Στο σχολειο μου λοιπον, ισχυουν δυο βασικοι κανονες. Κανενας δεν μπορει να θηξει τη θρησκεια και το εθνος του αλλου. Ομως καθημερινα, ξενοι συμμαθητες μου κανουν διαφορα αστεια για την ελλαδα και δεν εχω απαντηση. Πολυ απλα γιατι εχουν δικιο. Σκοπος μου ειναι να εμψυχωσω τους ελληνες που βρισκονται σε δυσκολη κατασταση και να τους δειξω οτι υπαρχουν περηφανοι ελληνες που πραγματικα πιστευουν σε μια αλλαγη. Παρακαλω να το δημοσιευσετε εαν ειναι δυνατον. Για την ελλαδα, για την πατριδα μας που εχουμε στην καρδια μας ρε γαμωτο... 
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!