tromaktiko: Τρακάρισμα με ταξί...

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Τρακάρισμα με ταξί...



Tο προηγούμενο Σάββατο είχα τα γενέθλια μου και γυρνώντας με την κοπέλα μου στο σπίτι στις 4μιση το πρωί με τη μηχανή πεταχτηκε... με κόκκινο ένας ταρίφας και με σεντραρε! Ευτυχώς δεν πάθαμε τίποτε απολύτως εκτός από κάτι γραντζουνιες.. Είχε το θράσος να με απειλεί διότι είχα πιει (βλέπετε είχα γενέθλια) και μου άρπαξε τα κλειδιά απο τη μηχανή και κλείστηκε σαν κοτούλα στο αυτοκινητάκι του και δεν έβγαινε.. Ζημιά δεν επαθε κανείς αλλα από τη στιγμή που ειχα πιει ήθελε να με στριμώξει για να βγάλει χρηματα απο τις ασφαλιστικές όπως κανουν πάντα (τα ξερουμε τα λαμογια πλεον). Έτσι έχω 700 ευρώ πρόστιμο και 3 μήνες χωρις δίπλωμα... εύχομαι μέσα απο την ψυχή μου όπως την πάτησα εγώ ετσι να τον ξεζουμίσει το κράτος και η άδεια απο 300.000 να κάνει 5.000 άνοιγμα στο επάγγελμα...Να την πληρωσουν όλοι, γιατί όλοι με ευκολία κ χωρις αποδείξεις παίρνουν για 200 μετρα 5 ευρω αερα και έχουν και παράπονο.. Αλίμονο σε εμας και τα προστιμα, διοτι μολις βγηκα απο σχολη (οικονομολογος) και τελειωσα το στρατο και το δευτερο μισθο μου θα τον δωσω για τον υπάνθρωπο 45αρη ταριφα!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!