tromaktiko: Δεν αντέχω άλλο

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν αντέχω άλλο



Είμαι ένας απελπισμένος πλέον 27χρονος που απολύθηκα από την δουλειά μου πρίν 6 μήνες. Η μητέρα μου και αυτη χρόνια άνεργη...
χωρίς χρήματα και ο πατέρας μου με μια σύνταξη 830 ευρώ.

Πρίν 3 χρόνια ο πατέρας μου αγόρασε ένα διαμέρισμα 110 τετραγωνικών στο κέντρο της Αθήνας. Τα λεφτά που είχα στην άκρη τελείωσαν και σκέφτομαι να αρχίσω να βρώ δουλειά σε συνεργείο καθαρισμού καθώς δεν μας φτάνει η σύνταξη του πατέρα μου για να ζούμε. Δουλειές δεν υπάρχουν και τελικά με τόσους αλλοδαπούς και ανασφάλιστους με πολύ μικρότερο εργατικό κόστος δε ξέρω τελικά αν θα με πάρουνε ακόμα και σε συνεργείο καθαρισμού

’κουσα συγκλονισμένος από την τηλεόραση για το ειδικό τέλος ακινήτων οτι αντί για 3 ευρώ θα φτάσει τα 6 ευρώ κατά μέσο όρο και χωρίς συντελεστές παλαιότητας. Από που θα βρώ να πληρώσω 660 ευρώ ??? Μήπως να κλέψω ?? Για ποιον λόγο δεν μπήκαν συντελεστές παλαιότητας στα ακίνητα ??? Το ακίνητο των 32 ετών έχει την ίδια αξία με το διαμέρισμα των 5 ? Είναι αυτό συνταγματικό ?? Εγώ τι φταίω να μου κόψουν το ρεύμα ?? Γιατί δεν κυνηγάει αυτή η κυβέρνηση (ο θεός να την κάνει κυβέρνηση) τους μεγαλοϊδιοκτήτες ακινήτων και δεν μπορεί να εισπράξει τον φόρο ακίνητης περιουσίας ?? Η εκκλησία για ποιον λόγο απαλλάχτηκε/? ΕΓΩ ΤΙ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΩ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ????

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!