tromaktiko: Μα έχουν τρελαθεί;

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Μα έχουν τρελαθεί;



Σημερα μας ηρθε η εκτακτη ''συμφορα''! Βγηκαν οι μισθοδοσιες μας, και μας εκοψαν στο συζυγο και εμενα 700€. Περιμενω το χαρατσι της ΔΕΗ, την ασφαλεια του αυτοκινητου ''ευτυχως ειναι μικρο για καλη μου τυχη''και πιο μετα τα τελη κυκλοφοριας.
Δινω στεγαστικο 850€ και σε ενα μικρο δανειο 250€ και εχω τρελαθει! Πως στο καλο θα τα πληρωσω ολα αυτα? Να αφησω το αυτοκινητο ανασφαλιστο, να μην πληρωσω την εκτακτη εισφορα, το στεγαστικο τι? Τι απο ολα αυτα? Και τι αλλο μας περιμενει; Ετσι μου ερχεται να παρω το παιδι μου και τον αντρα μου, και να παρω τα βουνα να ζουμε στη σπηλια! Εχουν τρελαθει? Ο κοσμος θα πεινασει, τα παιδια μας δεν θα μπορουν να μορφωθουν, να εχουν υγεια! Που θα φτασουμε? Στα χρονια που οι πατεραδες μας ηταν ξυπολυτοι, πεινασμενοι και αγραμματοι? Που ζουσαν μεσα στα κρυα και στους χιονιαδες απροστατευτοι? Τι συμβαινει σε αυτη τη χωρα? Ποιοι ειναι αυτοι οι ανθρωποι που μας κυβερνανε ''που τους ψηφισα και εγω και καλα να παθω'', εχουν ανθρωπια τι ειναι ρομποτ? Εχουν ιδεα οτι πισω απο τους αριθμους υπαρχουν ανθρωποι? Υπαρχουν παιδακια, ψυχουλες αθωες που θα υποφερουν? Βλεπω και διαβαζω ειδησεις και δεν πιστευω στα αυτια μου και στα ματια μου! Ειναι δημοκρατια αυτο? Εχουμε φτασει να ντρεπομαστε που ειμαστε Ελληνες, μας απαξιωνουν, σε ολο τον κοσμο μας εχουν του κλωτσου και του μπατσου, τεμπεληδες και ανικανους μας λενε ξενοι και δικοι μας πολιτικοι! Μηπως ειναι καιρος να παρουμε την κατασταση στα χερια μας?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!