tromaktiko: Επιστολή προς Υπουργείο Οικονομικών

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Επιστολή προς Υπουργείο Οικονομικών



Σήμερα και ώρα 12:00 παρέλαβα από το ταχυδρομείο το σημείωμα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης. Όπως πολύ καλά ξέρετε η οικοδομική δραστηριότητα έχει φτάσει στο ναδίρ με αποτέλεσμα η επαγγελματική μου δραστηριότητα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικοδομή.-ΞΥΛΕΙΑ-ΕΠΙΠΛΑ-να μην μπορεί να μου προσφέρει ούτε καν τα λειτουργικά-πάγια έξοδα με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου. Η γυναίκα μου δεν εργάζεται παρά έχει μόνο ένα πενιχρό εισόδημα από γεωργικές καλλιέργειες που φτάνουν τα 655€ ετησίως. Το ασφαλιστικό μου ταμείο Ο.Α.Ε.Ε (πρώην ΤΕΒΕ )ενώ είμαι εδώ και 26 χρόνια ασφαλισμένος , δεν μου θεωρεί το βιβλιάριο ασθενείας διότι λόγω της κατακόρυφης πτώσης της δουλειάς μου εδώ και 10 μήνες αδυνατώ να καταβάλω τις εισφορές μου που ανέρχονται στα 4600€ χωρίς τις προσαυξήσεις. Επίσης έχω και πιστωτική κάρτα που προσπαθώ να αποπληρώσω –φυσικά δεν την χρησιμοποιώ πλέον -πληρώνοντας όσο μπορώ και σχεδόν όλα τα τρώνε οι τόκοι. Το ποσό αυτό είναι 3.387€ . Ο λογαριασμός ταμιευτηρίου που έχω είναι σχεδόν άδειος με το ποσό των 178,48€. Προσπαθώ με τα ελάχιστα που βγάζω πλέον να καλύπτω πάγια έξοδα του σπιτιού και της εργασίας μου ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΝΕΡΟ –που μάλλον θα μου τα κόψουν και αυτά- και από φαγητό ας είναι καλά η σκέτη μακαρονάδα !
Εάν λοιπόν πιστεύετε ότι έχω την δυνατότητα να καταβάλω αυτόν τον καιρό τα 300€ και δεν ξέρω πόσα θα έρθουν με τον λογαριασμό της ΔΕΗ πλανάστε οικτρά ! Θα ήμουν ηλίθιος εάν είχα χρήματα στην άκρη και θα περίμενα να φτάσει το ΤΕΒΕ εδώ που έφτασε και να χρεώνομαι προσαυξήσεις και τόκους στην κάρτα μου αντί να τα πληρώσω! Αδυνατώ λοιπόν με τις παρούσες συνθήκες να πληρώσω οτιδήποτε και δεν υπάρχει πλέον λύση. Να κλείσω το μαγαζί μου ? Και τι να κάνω ? Ποιός ,ειδικά σήμερα, προσλαμβάνει τεχνίτες και μάλιστα σε έναν κλάδο που έχει φτάσει στα όριά του? Να πάω να κλέψω ? Δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ του χαρακτήρα μου. Ίσως να πουλήσω το ένα νεφρό μου για να σώσω και κάποιον συνάνθρωπο που έχει χρήμα και του λείπει η υγεία και να ξεχρεώσω και εγώ. Όμως απαγορεύεται δυστυχώς η αγοραπωλησία οργάνων! Σας το προτείνω και μάλιστα δέχομαι να φορολογηθώ για το ποσό που θα λάβω! Το να μπω στην φυλακή για κάτι που ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ ΕΓΩ δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι να μην μπορώ να συντηρήσω την γυναίκα μου και το παιδί μου .
Όσο για αυτοκτονία? …Όχι δεν θα σας κάνω την χάρη..Κλείστε με μέσα να έχω τουλάχιστον ένα πιάτο φαί!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!