tromaktiko: Ο μπαμπάς μίλησε!

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Ο μπαμπάς μίλησε!



O πατέρας της Δούκισσας Νομικού, ο γνωστός τραγουδιστής Νίκος Νομικός μίλησε για πρώτη φορά για...
τη σχέση της κόρης του με τον τραγουδιστή Χρήστο Χολίδη.

«Θέλω να σας πω ότι τον κύριο Χολίδη δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά ποτέ» είπε ο γνωστός τραγουδιστής ενώ συμπλήρωσε «Ξέρω ότι η κόρη μου, θα μου παρουσιάσει αυτόν που θα παντρευτεί» και τόνισε πως έχει ακούσει τα καλύτερα για τον χαρακτήρα του Χολίδη.

Όσο για τις δηλώσεις που είχε κάνει ο ίδιος πρόσφατα, σχετικά με την επιθυμία του να δει σύντομα εγγόνια από την κόρη του, σχολίασε: «Αυτό είναι η επιθυμία κάθε γονιού. Να δει το παιδί του να του κάνει εγγόνια αλλά το πότε θα το επιλέξει η ίδια, δεν θα το επιλέξω εγώ. Ούτε εγώ θα της προτίνω γαμπρό»

Σε σχόλιο της δημοσιογράφου για την ανασφάλεια που έχει το τραγούδι ως μόνιμο επάγγελμα, πρόσθεσε: «Εντάξει δεν θα πεινάσει η Δούκισσα. Είναι άξια και μόνη της να συντηρηθεί»
golema
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!