tromaktiko: Ξενοδοχείο στα Μάταλα και... κατσαρίδες

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ξενοδοχείο στα Μάταλα και... κατσαρίδες



Είχαμε κλείσει δωμάτιο στο ξενοδοχείο «Eva Marina» στα Μάταλα της Κρήτης για την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου (6 νύχτες) με τα κουπόνια του Κοινωνικού Τουρισμού. Η συμμετοχή για τον δικαιούχο ήταν 5,70€ ενώ σύνολο τη μέρα θα πληρώναμε περίπου 21€. Μας ενημέρωσαν τηλεφωνικώς ότι δεν υπάρχει πρωινό αλλά ούτε και air-condition. Είχαμε στείλει και 29€ προκαταβολή από τον Ιούνιο για να το κλείσουμε (μη το χάσουμε!). Βιώνοντας μια δύσκολη οικονομική κατάσταση όπως οι περισσότεροι γύρω μας, σκεφτήκαμε ότι δεν πειράζει να συμβιβαστούμε και με κάτι λιγότερο (ακόμη και αν αυτά θεωρούνται βασικά). Φθάνοντας εκεί ένας χαμογελαστός Κρητικός μας καλωσόρισε και μας έδειξε το δωμάτιο μας στο ισόγειο γιατί όπως υποστήριξε έχει περισσότερη δροσιά φέρνοντας μας και έναν ανεμιστήρα μήπως και μας φανεί χρήσιμος! Παλιές πόρτες που δεν έκλειναν, τοίχοι γεμάτοι υγρασία, άσχημα βαμμένοι, παλιά έπιπλα, και το μπάνιο…..παλιό. Δεν μας ενόχλησε ιδιαίτερα, σκεφτήκαμε ότι διακοπές είμαστε δε θα μας στεναχωρήσει το δωμάτιο, άλλωστε όλη μέρα θα γυρνάμε, μόνο για έναν ύπνο θα μας εξυπηρετούσε….όταν όμως οι κατσαρίδες άρχισαν να εμφανίζονται καταλάβαμε ότι ούτε τον ύπνο μας δε θα μπορούσαμε να απολαύσουμε.

Η ώρα ήταν 11 το βράδυ, ο ξενοδόχος είχε εξαφανιστεί και άλλη λύση από το να διανυκτερεύσουμε στη «Villa ….ρίδα» (όπως την αποκαλούσαμε χαριτολογώντας, προσπαθώντας να ξεχάσουμε τον πόνο μας) δεν υπήρχε. Προμηθευτήκαμε με Teza και χλωρίνη, ψεκάσαμε το δωμάτιο σε κάθε γωνιά, αδειάσαμε στο μπάνιο 1 μπουκάλι χλωρίνη και βγήκαμε μια βόλτα γιατί δε μπορούσαμε να αναπνεύσουμε. Γυρνώντας στο δωμάτιο με βαριά καρδιά, βρήκαμε και τις υπόλοιπες που είχαν «βγει στην επιφάνεια». Με μεγάλη δυσκολία η νύχτα πέρασε και πρωί πρωί μαζέψαμε τα πράγματα μας και αποχωρήσαμε, παίρνοντας πίσω τα κουπόνια του Κοινωνικού Τουρισμού αλλά όχι την προκαταβολή. Η μόνη κουβέντα του ξενοδόχου ήταν «Λυπάμαι».

Αν λυπάσαι κύριε, να κάνεις απεντόμωση και να μην υποτιμάς τους πελάτες σου. Να φερθείς σαν επαγγελματίας και σωστός επιχειρηματίας! Το ότι επισκεφθήκαμε τα Μάταλα δε σημαίνει ότι δεν έχουμε μάθει τους κανόνες υγιεινής. Απαιτώ να τιμάτε τα χρήματα που σας δίνω, από το 1€ μέχρι τα 100€. Επειδή χρησιμοποίησα τα εισιτήρια αυτά σαν μια οικονομική λύση (πρώτη φορά!) δε σημαίνει ότι δε θα με σεβαστείς… Μόνοι σας χαλάτε την εικόνα και χάνετε ευκαιρίες, αλλά ξεχνάτε ότι από αυτούς που σας επισκέπτονται για 3 μήνες το καλοκαίρι, ζείτε όλο το χρόνο. Είναι ντροπή το 2011 να υπάρχουν τέτοιου είδους «ξενοδοχεία» που φιλοξενούν ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!