tromaktiko: ΑΒ Βασιλόπουλος Παγκρατίου

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΒ Βασιλόπουλος Παγκρατίου



Είμαστε πελάτες του ΑΒ Βασιλόπουλου Παγκρατίου επί της οδού Σπύρου Μερκούρη και σε καθημερινή βάση επισκεπτόμαστε το συγκεκριμένο κατάστημα για την προμήθεια προϊόντων που χρειαζόμαστε για την επιχείρηση μας.
Από αρκετούς μήνες και σε καθημερινή βάση σε κάθε ταμείο οι κοπέλες μας επαναλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα (εάν είμαστε ευχαριστημένοι με την εξυπηρέτηση και εάν έχουμε βρει όλα τα προϊόντα που θέλουμε). Όλη αυτή η συνεχής και επαναλαμβανόμενη κατάσταση ενοχλεί και προκαλεί πολλές φορές γέλια και κοροϊδία, γιατί εμείς οι πελάτες το έχουμε ακούσει εκατοντάδες φορές και είμαστε μάρτυρες που και άλλοι πελάτες του καταστήματος δυσφορούν και λένε ότι έχουν βαρεθεί να το ακούν.
Ας ακούσουν λοιπόν και οι κύριοι του ΑΒ Βασιλόπουλου ή αλλιώς η Βέλγικη εταιρεία Delhaize Group που έχει πάρει τον ΑΒ Βασιλόπουλο.
Μιλάμε πάντα για το συγκεκριμένο κατάστημα της οδού Σπύρου Μερκούρη στο Παγκράτι και τα γράφουμε καλοπροαίρετα, ώστε να τα διαβάσουν αυτοί που κάθονται πίσω από τα γραφεία και να κρίνουν εάν είναι σωστό καθημερινά να δεχόμαστε πλύση εγκεφάλου για πράγματα που αυτοί δεν εφαρμόζουν ή δεν τους ενδιαφέρει να εφαρμόσουν.

1. Είναι αλήθεια ή όχι ότι εμείς σαν πελάτες έχουμε ενημερώσει δυνατά και μπροστά σε κόσμο την Διευθύντρια του καταστήματος ότι αυτή η γελοία καθημερινή υπενθύμιση έχει καταντήσει βαρετή και απαράδεκτη, εμείς οι πελάτες είμαστε παιδάκια του Δημοτικού και για αυτό μας το επαναλαμβάνουν συνεχώς.
2. Είναι αλήθεια ή όχι ότι το μανάβικο σας κύριοι είναι επιεικώς απαράδεκτο και άθλιο και ότι πολλά προϊόντα είναι μαραμένα και για πέταμα. Γιατί δεν κάνετε τίποτε αφού σας έχουμε ενημερώσει ή γιατί αφού υποτίθεται ότι κυκλοφορείτε στο κατάστημα δεν τα βλέπετε στα ράφια να τα αποσύρετε και γιατί τελικά δεν βελτιώνετε την κατάσταση;
3. Είναι αλήθεια ή όχι ότι σας έχουμε ενημερώσει ότι λείπουν προϊόντα και ότι δεν βρίσκουμε κάποια είδη, γιατί μέχρι και σήμερα δεν έχετε κάνει τίποτε για να τα φέρετε στο κατάστημα, γιατί λοιπόν καθημερινά μας λέτε εάν είμαστε ευχαριστημένοι μαζί σας και εάν λείπουν προϊόντα . ΟΧΙ δεν είμαστε ευχαριστημένοι μαζί σας κύριοι. Είσαστε όμως η μόνη επιλογή μας γιατί είσαστε κοντά μας, εάν ανοίξει κάποιος άλλος δίπλα σας να δούμε τι Θα κάνετε.
4. Είναι αλήθεια ή όχι ότι όταν έχουμε έρθει πρωινή ώρα δεν έχουν τοποθετηθεί στα ράφια προϊόντα και ότι έχουμε παραπονεθεί στην Διευθύντρια για αυτόν το λόγο, θα έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι μαζί σας, νομίζουμε πως όχι .
5. Είναι αλήθεια ή όχι ότι έχετε ρίξει το βάρος στα λόγια και στα στατιστικά και έχετε ξεχάσει τον πελάτη και το καλό προϊόν και έχετε καταντήσει τον παλιά καλό Βασιλόπουλο σε αλυσίδα τύπου Lidl. Γιατί προϊόντα που συσκευάζετε εσείς (γαλακτοκομικά και άλλα ) δεν ακολουθείτε τιμές Βελγίου και οι τιμές τους είναι 1και 1/2 φορά επάνω από αυτές που βρίσκουμε στο Βέλγιο.
Τέλος γιατί πρέπει να ακούμε αυτό το μήνυμα καθημερινά στα αυτιά μας, κύριοι, αφού εσείς πρώτοι δεν έχετε κάνει τίποτε για να βελτιώσετε την σχέση σας μαζί μας, αφού σας έχουμε πει τι προίοντα απουσιάζουν αλλά και σας τα έχουμε επισημάνει και γραπτώς στο κατάστημα .
Στην Ελλάδα φίλοι μας δεν είναι μόνο το Μάρκετινγκ και τα Bonus, αλλά είναι και ο πελάτης που εσείς μάλλον τον έχετε βάλει στην ΑΚΡΗ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!