Η εταιρία έχει ανοίξει τρία καταστήματα BUTLERS στην Ελλάδα: στην Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και στην Λάρισα.
Μέχρι τα Χριστούγεννα του 2010 τα πράγματα πήγαιναν καλά για τα καταστήματα, καθώς δεν είχε κάνει ακόμη έντονη την παρουσία της η οικονομική κρίση στις τσέπες των ελλήνων καταναλωτών. Ολα τα καταστήματα είχαν τακτικές παραλαβές (σχεδόν κάθε εβδομάδα) από Γερμανία και μεγάλη κατανάλωση από το αγοραστικό κοινό.
Από τον Ιανουάριο, που έπεσε απότομα ο τζίρος των καταστημάτων, καθώς η κίνηση άρχισε να μειώνεται αισθητά, άρχισαν τα παρατράγουδα που χαρακτηρίζουν εν πολλοίς το επίπεδο, την φιλοσοφία και την προσωπικότητα της επιχειρηματικής οικογένειας του κ. Ε.
Αδυνατώντας να πληρώσει τις υποχρεώσεις του αποφάσισε εντελώς αυθαίρετα να επιβάλει τους δικούς του κανόνες σε όλους όσους συμμετείχαν στον κύκλο της επιχειρηματικότητας των Butlers. Ετσι, σταμάτησαν οι παραγγελίες στο εξωτερικό –όρος απαράβατος για να αποκτήσει κάποιος την αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου brand- καθώς αδυνατούσε η εταιρία να πληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τους Γερμανούς. Αρχισαν τα πρώτα φαινόμενα των άδειων ραφιών που οι δύσμοιροι υπάλληλοι προσπαθούσαν να καλύψουν προσθέτοντας πολλαπλάσιες ποσότητες των ίδιων και των ίδιων αντικειμένων που υπήρχαν στις αποθήκες μόνο και μόνο για να καλύπτεται η εικόνα των άδειων μαγαζιών, με αποτέλεσμα τα καταστήματα να μη θυμίζουν πλέον τα γνωστά Butlers, αλλά κάποιο στοκατζήδικο που βρίσκεται σε φάση ξεπουλήματος.
Σταμάτησαν ολοσχερώς οι πληρωμές των ενοικίων –που λίγους μήνες πριν είχαν παζαρευθεί και είχε καταφέρει η διοίκηση να προχωρήσει σε μείωση του μηνιαίου μισθώματος- με αποτέλεσμα σήμερα να συμπληρώνονται περίπου 7 μήνες που οι ιδιοκτήτες σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Λάρισα δεν έχουν πληρωθεί ούτε ένα ευρώ από τα μισθώματα.
Και φυσικά το σκηνικό ολοκληρώθηκε με την αρχική καθυστέρηση των πληρωμών των εργαζομένων στα καταστήματα, που έφτασε στο σημείο της οριστικής παύσης οποιασδήποτε πληρωμής. Σήμερα οι εργαζόμενοι συμπληρώνουν πλέον 4 μήνες απλήρωτοι.
Η διοίκηση της εταιρίας στην αρχή τήρησε στάση σιωπής, ώστε να μην ενημερωθούν τα Μέσα Επικοινωνίας και η υπόλοιπη Αγορά, σχολιάζοντας ανεπισήμως ότι πρόκειται για μία περίοδο δυσκολιών που όμως θα ξεπερασθεί σύντομα.
Οταν όμως άρχισαν να έρχονται τα εξώδικα των ιδιοκτητών που ζητούσαν τα χρωστούμενα ενοίκια, η άρνηση των Γερμανών της Butlers να αποστείλουν οτιδήποτε στα Ελληνικά καταστήματα αν δεν το προπληρωθούν –καθώς και ο δικός τους λογαριασμός είναι πλέον χρεωμένος με αρκετές χιλιάδες ευρώ- και φυσικά τα παράπονα των εργαζομένων που όχι μόνο δεν πληρωνόντουσαν για την εργασία που παρείχαν αλλά έπρεπε να αντιμετωπίσουν και την άθλια συμπεριφορά της διοίκησης η οποία απαξιούσε να τους ενημερώσει και να προσδιορίσει ένα υποτυπώδες πλάνο πληρωμών τους, τότε μόνο αποφάσισε το αφεντικό της εταιρίας μαζί με το ανθρωπάκι που παριστάνει το γενικό διευθυντή να επισκεφθούν αυτοπροσώπως τα καταστήματα και να δηλώσουν στους έκπληκτους εργαζομένους ότι: «αυτή είναι η κατάσταση, όποιος το αντέχει κάθεται, όποιος δεν το αντέχει φεύγει. Η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα»! Ερωτήσεις δεν δέχθηκαν να απαντήσουν και αποχώρησαν! Θα πρέπει εδώ να τονισθεί ότι οι περισσότεροι των εργαζομένων στα συγκεκριμένα καταστήματα είναι part time εργαζόμενοι (συμβάσεις 4ωρης καθημερινής απασχόλησης), αμειβόμενοι με 5,42€ την ώρα (μείον 20% φόρο εργαζομένου), άρα το μυθικό ποσό των 4,34€ την ώρα!!!!!
Επειδή όμως κάποιοι εργαζόμενοι όπως είπε ο «καπετάνιος» της εταιρίας Ε., πράγματι δεν άντεχαν να δουλεύουν χωρίς να πληρώνονται αλλά και χωρίς να τους λεει κάποιος πότε υπολογίζεται ότι θα πληρωθούν για να μπορέσουν να προγραμματίσουν έστω κάποιες από τις υποχρεώσεις τους, αποφάσισαν να ενημερώσουν την διοίκηση ότι αν δεν τους γινόταν άμεση ενημέρωση θα κατέφευγαν σε κάθε μέσο που θα τους εξασφάλιζε τα χρωστούμενα (καθώς οι φήμες της επικείμενης πτώχευσης της εταιρίας κατακλύζουν πλέον την αγορά).
Η άμεση απάντηση της εταιρίας ήταν η απόλυση όλου του προσωπικού του καταστήματος της Λάρισας (καθώς από εκεί είχε προέλθει το email που ζητούσε από τη διοίκηση την ενημέρωση σχετικά με τη πληρωμή των χρωστούμενων μισθών τους) και η απόλυση ενός ακόμη ατόμου από το κατάστημα της Θεσσαλονίκης που είχε τολμήσει να ζητήσει συνδρομή δικηγόρου γα τη διασφάλιση τω χρωστούμενων! Φυσικά η διοίκηση που θέλησε να παραστήσει το ΜΑΓΓΑ που δεν δέχεται μύγα στο σπαθί του δεν είχε και την ανάλογη ντομπροσύνη να πληρώσει άμεσα τα χρωστούμενα και τις αποζημιώσεις στους εργαζομένους με αποτέλεσμα εκτός από το χαρακτηρισμό ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΓΑΣ που της προσδίδεται, να έχει περάσει σε φάση δικαστικών αντεγκλήσεων με τους υπαλλήλους που απέλυσε. Καμαρώστε επιχειρηματίες… Την εποχή των παχιών αγελάδων τα κέρδη γινόντουσαν βίλες στο Πανόραμα και στην Χαλκιδική, πανάκριβα αυτοκίνητα, ταξίδια, λούσα και μεγάλη ζωή με αποτέλεσμα όταν πλέον ήρθαν οι δύσκολες μέρες να μην υπάρχει απόθεμα και φυσικά να φταίνε όλοι οι άλλοι οι οποίοι θα πρέπει να συμμετάσχουν στην ζημία της επιχείρησης ωσάν να φταίνε αυτοί ή να έχουν μερίδιο συμμετοχής στη κακοδιαχείριση των προηγούμενων χρόνων. Ντροπή!!!
Αναγνώστης