tromaktiko: Για τον κο Λοβέρδο

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Για τον κο Λοβέρδο



Ο κυριος Λοβέρδος μας κατηγορει οτι φταιμε εμεις οι δ.υ. για ολα τα δεινα της Ελλάδος! Πολύ καλα εφαρμοζει το διαιρει και βασίλευε! Δεν ξερω τι κανουν οι άλλοι, αυτο που ξέρω εγώ είναι ότι... ειμαι στο χωρο της υγείας, και οταν σχολαω τα ποδαρακια μου και η μεση μου ξερουν αν φταιω η δεν φταιω για τα δεινα της χωρας μου! Και αν το συστημα χωλαίνει, ολοι αυτοι που κυβερνουν το εχουν δημιουργησει και συντηρησει ολα αυτα τα χρονια, αναμεσα σε αυτους εισαι και εσυ κυριε Λοβέρδο! Φυσικα με την απειλη της απολύσεως δεν θα μας κανει καλύτερους, ουτε και ο προισταμενος μου ειναι ικανος να με κρινει οταν δεν ξερει καν τι ακριβως κάνω, ουτε και εχει ερθει ποτε στο ποστο μου να δει τι συμβαινει και πως βγαινει η δουλεια μου και με τι συνθηκες! Βάλτε αξιους και ικανους ανθρωπους να διοικούν, ελεγξετε τους αν κανουν σωστα τη δουλεια τους, και αν δεν φτιαξει η κατασταση τοτε ελα να μας πεις οτι φταιμε εμεις για τα δεινα της Ελλάδος! Τιμωρήσετε και κανενα κλεφταρα που έφαγε, κατασπαταλησε, καταχράστηκε τα χρηματα μας που ολοι ειστε αθωοι και μονο το φωτοστέφανο σας λειπει και να σας ανακηρύξουν αγιους πια!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!