Αφου παραγγειλαμε τους καφεδες στη σερβιτορα οταν τους εφερε της ζητησα να μας φερει και ενα μπουκαλι νερο εμφιαλωμενο. Τοτε αντικρισα μια συμπεριφορα που δεν εχω ξαναδει. Με υφος 100 καρδιναλιων και με τσαμπουκα ''λες και γνωριζομασταν απο χτες'' αρχισε να μου ζηταει εξηγησεις γιατι δεν παρηγγειλα το μπουκαλι με το νερο απο την αρχη και πως την κουραζω που παρηγγειλα δυο φορες. Συνεχισε να μου λεει πως ο πελατης δεν εχει παντα δικιο και γενικως να βγαζει ενα απαραδεκτο υφος. Τι να πει κανεις για τετοιες συμπεριφορες προς τους πελατες τη στιγμη μαλιστα που τον καφε μας τον πληρωνουμε πανακριβα και δεν τον πινουμε τσαμπα. Να την χαιρονται οι υπευθυνοι του καταστηματος.
Αναγνώστης