tromaktiko: Έχω ένα όνειρο... για την Ελλάδα!

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Έχω ένα όνειρο... για την Ελλάδα!



Γνωρίζουμε όλοι ότι το παραπάνω ειπώθηκε από τον Martin Luther King κατά την διάρκεια ομιλιών του σε διάφορες Πολιτείες των ΗΠΑ στην δεκαετία του 60...
όταν μαχόταν για τα ανθρώπινα δικαιώματα και κατά των φυλετικών και άλλων διακρίσεων στην πατρίδα του.

Σήμερα, ως πολίτης αυτής της χώρας, έχω την έντονη επιθυμία να εκφράσω το δικό μου όνειρο, ως προς το πως θα ήθελα να δω την Ελλάδα του 21ου αιώνα, χωρίς να προσπαθώ να καπηλευθώ τις ιδέες του οράματος του μεγάλου αμερικανού παπά και στοχαστή ο οποίος δολοφονήθηκε…..

Έχω ένα όνειρο για μια χώρα δημοκρατική, ελεύθερη και ειλικρινή όπου η κεντρική και τοπική εξουσία θα μιλά την γλώσσα της αλήθειας χωρίς επικοινωνιακά τρικ, προστατεύοντας τους μοχθούντες, τίμιους πολίτες της έναντι σε οποιονδήποτε επιβουλεύεται τα δικαιώματά τους.

Έχω ένα όνειρο μιας χώρας η οποία αποδέχεται, αγκαλιάζει και προστατεύει όλους τους πολίτες της οι οποίοι αποδέχονται να ζήσουν υπό το σύνταγμά της, την γλώσσα της, την σημαία και το νόμισμά της, χωρίς οποιεσδήποτε άλλες πλάγιες ή μη σκέψεις, απόψεις και πράξεις. Μια χώρα όπου όλες οι απόψεις προστατεύονται αλλά η πλειοψηφία κυβερνά υπό το άγρυπνο μάτι του αδέκαστου νομοθέτη και της συνταγματικής τάξης και εκτελεστικής εξουσίας.

Έχω ένα όνειρο μιας χώρας που τα σχολεία της είναι εργαστήρια σκέψης, και καλλιέργειες ψυχής και από μικρή ηλικία μαθαίνουμε να συνδιαλεγόμαστε, διαπραγματευόμαστε, και κατευθυνόμαστε στις βέλτιστες λύσεις χωρίς φόβο, και αλαζονεία αλλά με προτάσεις λογικές και συνάμα ανθρώπινες που θα λαμβάνουν υπόψη φοβίες προηγούμενων γενεών, μέχρι αυτές με την πάροδο του χρόνου να ξεπεραστούν.

Έχω ένα όνειρο Πανεπιστημίων όπου κυκλοφορεί η ελεύθερη σκέψη και προστατεύεται η διαφορετική άποψη, όπου όλοι έχουν το δικαίωμα να μιλήσουν, και να εκθέσουν την άποψή τους με την συμβολή ακόμη και αντιπάλων τους, διότι όλοι πιστεύουν ότι συμβάλουν έτσι στην δημιουργία μιας καλύτερης χώρας στο μέλλον, όπου τα Πανεπιστήμια είναι είτε δημόσια είτε ιδιωτικά, οπωσδήποτε μη κερδοσκοπικά, αλλά με αυτοδιοίκητο και ελεύθερο δικαίωμα να αποφασίσουν τι επιπέδου και πόσους φοιτητές θα δέχονται συμβάλλοντας έτσι στην δημιουργία μια κοινωνίας άμιλλας και διαρκούς βελτίωσης.

Έχω ένα όνειρο ότι Τα Πανεπιστήμια έχουν το δικαίωμα και την βούληση να συνεργάζονται ανοικτά και ελεύθερα με άλλους κοινωνικούς φορείς, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, επιχειρήσεις, σωματεία, και άλλα Πανεπιστήμια εγχώρια ή μη, χωρίς φόβο και οποιαδήποτε σκίαση.

Έχω ένα όνειρο μια χώρας η οποία πιστεύει στην εμβάθυνση της δημοκρατίας των πολιτών, και αποφάσεις για θέματα που αφορούν τοπικές κοινωνίες λαμβάνονται στην πλατεία του κάθε τόπου, μετά από σειρά ομιλιών, παρουσιάσεων και συζητήσεων για την βέλτιστη λύση σε θέματα οικονομικά, περιβάλλοντος, ενέργειας, κτιρίων, ψυχαγωγίας, πολιτισμού.

Έχω ένα όνειρο μας χώρας όπου η κάθε θρησκευτική άποψη προστατεύεται, και οι πολίτες συμβάλλουν μέσω άμεσης φορολογίας στην οργάνωση της εκκλησίας τους και των μισθών των λειτουργών αυτής. Άρα με αυτόν το τρόπο αποδέχονται να λέγονται χριστιανοί ορθόδοξοι-καθολικοί, βουδιστές ή μουσουλμάνοι καταβάλλοντας το απαραίτητο τίμημα για την οργάνωση της εκκλησία τους.

Έχω ένα όνειρο μιας Ελλάδας που προστατεύει τα σύνορά της ουσιαστικά, μέσω των χρημάτων που καταβάλλονται από τους φόρους μας.

Έχω ένα όνειρο μιας χώρας όπου προστατεύονται οι πολίτες από την βία, οι άνθρωποι ειδικών προσόντων, οι υπέργηροι, οι γυναίκες, οι ψυχικά ασθενείς, οι πρώην φυλακισμένοι, και δίδονται ευκαιρίες για εκπαίδευση και δημιουργία σε όλες αυτές τις ομάδες ανθρώπων, ώστε να μην αποκόπτονται από την κοινωνία μας.

Έχω ένα όνειρο μιας χώρας η οποία αγκαλιάζει την προκοπή, την ιδιωτική πρωτοβουλία, την παραγωγή, την αποτελεσματικότητα, την ανάληψη διακινδύνευσης και φροντίζει να χρησιμοποιεί σοφά τα έσοδα που δημιουργούνται από αυτές τις λειτουργίες για την κάλυψη αναγκών παιδείας, εκπαίδευσης, περίθαλψης, άμυνας, τάξης και ασφάλειας, της χώρας.

Έχω ένα όνειρο μιας χώρας η οποία αποζητά την εμβάθυνση της δημοκρατίας ζητώντας από τους πολιτικούς της κεντρικούς ή τοπικούς να αποδίδουν δημόσια λογαριασμό στους πολίτες, για κάθε ταξίδι, έργο, πρωτοβουλία αναλαμβάνουν σε μηνιαία βάση, και την δυνατότητα πολιτών να τοποθετούνται ηλεκτρονικά αν συμφωνούν η διαφωνούν με την διαχείριση αυτή.

Έχω ένα όνειρο μιας χώρας με αυτάρκεια τροφίμων, ενέργειας, παιδείας, ευτυχίας, έναν τόπο όπου άλλοι λαοί θα ήθελαν να μετοικίσουν εδώ να μεγαλώσουν τα παιδιά τους ..στην χώρα που τα πάντα μπορεί και πάντα πετυχαίνει……Αυτό το όνειρο και αυτή την χώρα θα ήθελα να υπηρετήσω……
lamnidis.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!