tromaktiko: Απορία δημάρχου

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Απορία δημάρχου



Στις 07-09-2010, μία εβδομάδα πριν ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου για δήμαρχος, επισκέφθηκα μαζί με την κ.Ελένη Χαλιώτη, δικηγόρο, την Εισαγγελεία Κεφαλληνίας να ζητήσω αντίγραφο του Ποινικού μου Μητρώου.
Ο υπάλληλος της εισαγγελίας κ. Νίκος Ευαγγελάτος, μου απάντησε ότι το Ποινικό Μητρώο δεν δίνεται ποτέ στα χέρια και στέλνεται μόνο υπηρεσιακώς, σε όποια υπηρεσία το ζητήσει. Μου απάντησε όμως ρητώς ότι δεν έχω κανένα κώλυμα να θέσω υποψηφιότητα ως δήμαρχος.
Παρ’ όλ’ αυτά Το Ποινικό Μητρώο μου, μετά τις εκλογές, κυκλοφορούσε στα καφενεία της Ιθάκης.
Στις 17-10-2010, που κατέθεσα το φάκελο της υποψηφιότητάς μου για δήμαρχος Ιθάκης στο Πρωτοδικείο Κεφαλληνίας, όπου και περίμενα περίπου δύο ώρες για τον έλεγχο και την βεβαίωση αρτιότητας του φακέλου, εννοείται ότι έλεγξε την αρτιότητα του φακέλου, αλλά και το Ποινικό Μητρώο μου και δέχτηκε ως έγκυρο το φάκελο της υποψηφιότητάς μου.
Ένα χρόνο και δέκα μέρες αργότερα, έρχεται ο κ. Αποστολόπουλος Της Αποκεντρωμένης Διοίκησης να μας ενημερώσει ότι έχει ζητήσει την γνωμοδότηση των Νομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών σχετικά με τη νομιμότητα της υποψηφιότητάς μου.
Απορία προς όλους τους κυρίους προαναφερθέντες Εισαγγελείς, υπαλλήλους της Εισαγγελείας, Περιφέρειας, Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Ο.Τ.Α και τους νομικούς τους Συμβούλους είναι η εξής:
Πόσο χρόνο χρειάζεται να πάρει κανείς το Ποινικό Μητρώο του Κασσιανού και να δει αν εμπίπτει στο άρθρο 236 του Καλλικράτη, περί εκπτώσεως από το δημαρχιακό του αξίωμα;
΄Οσους δικηγόρους ρώτησα εγώ, μου είπαν μισή ώρα. Και επειδή βρήκα το Ποινικό μου Μητρώο στα καφενεία της Ιθάκης και το έδωσα σε αρκετούς δικηγόρους, μου είπαν όλοι, ότι δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Αρα πόσο καιρό θα σας περιμένω, κύριοι προαναφερθέντες, για να αποφανθείτε την εγκυρότητα της υποψηφιότητάς μου;
Μήπως θα έπρεπε να αρχίσουμε τη συζήτηση μας, με αγωγές και μηνύσεις για παραβάσεις καθηκόντων και διασπορά ψευδών ειδήσεων;
Παράκληση: Κε Ευαγγελάτε, μήπως μπορείτε να παραδώσετε αντίγραφο του Ποινικού μου Μητρώου, στην κ. Ελένη Χαλιώτη, η οποία κρατάει πληρεξούσιό μου, από πέρυσι 07-09-2010, με τη σφραγίδα της Εισαγγελείας, διότι αυτό που βρήκα στα καφενεία της Ιθάκης, δεν είμαι σίγουρος αν είναι το πραγματικό. Ο λόγος δε που το θέλω, είναι για να το δημοσιεύσω στις εφημερίδες.

Ο Δήμαρχος Ιθάκης
Ιωάννης Κασσιανός
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!