tromaktiko: Ελληνική καινοτομία στη διατροφή

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ελληνική καινοτομία στη διατροφή



Στη βράβευση τεσσάρων καινοτόμων προϊόντων διατροφής που ανέπτυξαν ομάδες φοιτητών που συμμετείχαν στον πρώτο διαγωνισμό "Ecotrophelia 2011"...
προχώρησε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, φοιτητές όλων των σχετικών τμημάτων των Ανώτατων και Ανώτερων Εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, κλήθηκαν να δουλέψουν σε ομάδες και να αναπτύξουν μέσα σε λίγους μόνο μήνες ένα καινοτόμο προϊόν διατροφής. Η προϋπόθεση; Εκτός από τη γεύση του, να ξεχωρίζει και για το φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του.

Στην τελική ευθεία έφτασαν έξι πανεπιστημιακές ομάδες φοιτητών. Το πρώτο βραβείο (με χρηματικό ποσό 1.200 ευρώ) απονεμήθηκε στην ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο που ανέπτυξαν το προϊόν "eco-parizaki" με βάση θαλασσινά. Οι νικητές θα ταξιδέψουν στην Κολωνία όπου θα διεξαχθεί η δεύτερη φάση του διαγωνισμού και θα παρουσιάσουν το προϊόν τους και στο ευρωπαϊκό κοινό, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών "Anuga".

Το δεύτερο βραβείο (χρηματικό ποσό ύψους 800 ευρώ) απονεμήθηκε στην ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών που ανέπτυξαν το προϊόν χαλβά "sweet variation semolina halva".

Το τρίτο βραβείο (χρηματικό ποσό ύψους 500 ευρώ) μοιράστηκαν δύο καινοτόμα προϊόντα. Πρόκειται για το προϊόν ντρέσινγκ σαλάτας "magic key" που ανέπτυξε ομάδα φοιτητών από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το προϊόν "green mediterranean deli salad" που ανέπτυξε ομάδα φοιτητών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου.

Ο πρόεδρος του ΣΕΒΤ Ευάγγελος Καλούσης ανέφερε ότι η ελληνική βιομηχανία τροφίμων καλύπτει ποσοστό 25% των προϊόντων που εξάγει η χώρα μας. Το πρώτο τρίμηνο του 2011 οι εξαγωγές τροφίμων αυξήθηκαν κατά 10,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2010. "Πρόκειται για μια δυναμική, εξωστρεφή, ανταγωνιστική βιομηχανία που προχωρά με γοργούς ρυθμούς, δεν έχει παγώσει τις επενδύσεις της προωθεί την καινοτομία και αναπτύσσει συνεχώς νέα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών" ανέφερε ο κ. Καλούσης.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!