tromaktiko: Απάντηση σε: "Ακόμα απλήρωτοι οι απογραφείς"

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση σε: "Ακόμα απλήρωτοι οι απογραφείς"



Είχα διαβάσει και σε προηγούμενες δημοσιεύσεις αντίστοιχες ανησυχίες περί των πληρωμών μας. Παιδιά κάτι παίζει με την πληρωμή μας.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_8136.html) Την ημέρα που έγινε το λεγόμενο σεμινάριο και αφού είχαν αποχωρίσει οι απογραφείς, είχαμε μείνει στο χώρο εγώ κι άλλο ένα παιδί που είχαμε την ίδια τομεάρχη και μιλούσαμε μαζί της. Πιθανόν δε μας πήρε χαμπάρι η κυρία που πραγματοποίησε την ενημέρωση ή πήγε να πει κάτι εμπιστευτικά σε κάποιον και καταλάθος το πήρε το αυτί μου. Είχε να κάνει με κάτι που αφορούσε την πληρωμή μας και πάλι καλά που δεν ειπώθηκε. Εκείνη τη στιγμή, δεν το έκανα θέμα, καθώς το μυαλό μου πήγε σε κάποια κράτηση από την πληρωμή μας. Σαν καλός λακαμάς λοιπόν, αντί να το κάνω θέμα και να ενημερώσω και τους υπόλοιπους απογραφείς, γνωρίζοντας πως όλοι είχαμε ανάγκη αυτό το βοήθημα ως άνεργοι ή/και φοιτητές, έβγαλα το σκασμό μου. Πετούσα βέβαια κατά καιρούς κάποια υπονοούμενα στην τομεάρχη τύπου σιγά μην πληρωθούμε ή με το πότε. Τα έλεγα με μια δόση χαβαλέ, δεν κατάλαβε ότι κάτι άκουσα εκείνη τη μέρα. Κάποια στιγμή, μετά την απογραφή, ζήτησε τα στοιχεία μου, φυσικά δεν περίμενα πως θα πληρωθούμε άμεσα. Μέχρι που μια μέρα μου είπε ότι θα πληρωθούμε τέλη του 2012!!!!! Δεν ξέρω αν της είπαν τέλη του έτους, οπότε το '12 και κατάλαβε λάθος, ή αν της είπαν όντως τέλη του '12. Αν κάποιος από τους απογραφείς, ή τομεάρχες γνωρίζει κάτι, ας μας το πει. Αλλά αυτό είναι κοροϊδία!!! Πολλοί γνώριζαν και γνωρίζουν, πιέστε τους μπας και μάθουμε τι γίνεται! Η στατιστική υπηρεσία είναι ιδιωτική, για να μας πληρώσει όμως, υποθέτω πως πρέπει να πληρωθεί από το κράτος πρώτα, ή μήπως σαν καλός σαμαρίτης δε χρεώνει το κράτος και παραχωρεί έτσι με το τίποτα τα αποτελέσματα της έρευνας;

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!