tromaktiko: Προσφορές ΟΤΕ-Conn-x

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Προσφορές ΟΤΕ-Conn-x



Επειδή έληξε το ετήσιο συμβόλαιό μου με τον ΟΤΕ και πληρώνοντας 45,50 ευρώ το μήνα για ιντερνετ και ομιλία, είπα να τηλεφωνήσω στον ΟΤΕ να... ρωτήσω αν υπάρχει καμιά καλύτερη προσφορά για ανανέωση του συμβολαίου. Η προσφορά που μου προτάθηκε είναι έκπτωση....1,5 Ευρώ για 4 μήνες! Δεν λέω, ο ΟΤΕ μπορεί να είναι πιο ακριβός από τις άλλες εταιρίες ιντερνετ και τηλεφωνίας, αλλά είναι ο καλύτερος πάροχος κατά τη γνώμη μου. Αλλά καλύτερα τέτοιες "προσφορές" να μην ανακοινώνονται καν! Σαν να υποτιμούν λίγο τη νοημοσύνη του πελάτη. Έτσι μου φάνηκε. Εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε πελάτη ότι του κάνουμε 1,5 ευρώ το μήνα έκπτωση! Και μάλιστα μόνο για 4 μήνες! Και δεν θέλω να μπλέξω (πάλι) με άλλες εταιρίες γιατί είναι γνωστό ότι "αν σου κάτσει" η γραμμή και δεν έχεις πρόβλημα, όλα εντάξει. Αν όμως έχεις προβλήματα, την έβαψες. Άντε να τους βρεις στο τηλέφωνο, (και να πληρώνεις από κινητό), η ποιότητα της κλήσης ομιλίας πολλές φορές είναι χάλια, κλπ κλπ! ΟΤΕ, κάτι καλύτερο δεν μπορείτε να κάνετε;

Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!