tromaktiko: Παράπονα για COSMOTE

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Παράπονα για COSMOTE



Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία για την cosmote .Συγκεκριμένα είμαι συνδρομητής 10 χρόνια .Τους τελευταίους μήνες που άλλαξα συσκευή οι λογαριασμοί είναι υπέρογκοι . Συγκεκριμένα έχει φτάσει τις 2000 ευρώ αλλά δεν τα έχω πληρώσει ακόμα και ούτε θα τα πληρώσω βέβαια . Στα συνεχή παράπονά μου για την υπερβολική χρέωση η απάντηση είναι ότι έχω ογκοχρέωση από ιντερνετ . Βέβαια με τέτοια χρέωση μόνο να κατεβάζω ταινίες από το κινητό είναι . Τέτοιο πράγμα εγώ δεν έχω και αυτοί δεν μπορούν να μου το δικαιολογήσουν αλλά επιμένουν να θέλουν να πληρώσω χωρίς να έχουν στοιχεία του πότε και τι έκανα ,απλά μου δίνουν την δυνατότητα διακανονισμού η έκπτωσης 400 ευρώ .
Υπάρχει κάποιος να μου πει τι να κάνω για να ξεχρεώσω γιατί είμαι και τρεις μήνες άνεργος η πως θα δικαιολογήσω το μεγάλο χρέος  ώστε να διαγραφεί .
 
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!