Σας παραθετω τα επιχηρηματα με τα οποια εγω κινηθηκα και ελπιζω να σας βοηθησουν.
1)Η cosmote για τα blackberry δεν εχει καποιο μηχανισμο ελεγχου υπολοιπου δεδομενων ή καποιο ογκομετρητη.Αυτο αποτελει μεγαλο σφαλμα της εν λογω εταιριας ακαι μεγαλο νομικο, νομιμο και ηθικο κενο της το οποιο μπορειτε να εκμεταλευτειτε. Μπορειτε δηλαδη να ζητησετε ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ απο την εταιρια και να σας επιστρεψουν τα χρηματα σας εις το ακεραιον οπως εγινε στην περιπτωση μου και οπως εχει γινει και με αλλες αντιστοιχες περιπτωσεις.
2)Επικαλεστειτε την παλαιοτητα και την καλοπληρωμη του συμβολαιου σας και τονιστε οτι δεν ζητατε ελεημοσυνη αλλα δικαιοσύνη.
3)Νομικα απαντηστε τους οτι μπορουν να κινηθουν οπως θελουν και οτι και ςσεις επιφυλασεστε για χρηση καθε νομιμου δικαιωματος σας ενα απο τα οποια ειναι και η καταγγελεια της συβασης για καταχρηστικες χρεωσεις βαση ευρωπαικης οδηγίας (δεν μπορει η εν λογω εταιρεια να χρεωνει τα 100ΜΒ 7 ευρω και τα 200 επιπλεον χιλια!!!)
Εν τελη συμφωνω με την σταση σου να πληρωνεις μονο τα παγια σου εφόσον δεν εχεις ενεργοποιημενο κατι απο τις υπηρεσιες και δεδομενων .Επισης εμενα μου ανακοινωσαν οτι οι χρεωσεις blackberry απο την cosmote επανεξεταζονται γιατι υπαρχουν προ 3G και τα δεδομενα της αγοραςεχουν αλλαξει!
Αναγνώστης