tromaktiko: Προσοχή με τις πιστωτικές κάρτες της Eurobank

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Προσοχή με τις πιστωτικές κάρτες της Eurobank



Διαθέτω μια βίζα της εν λόγο τράπεζας η οποία λήγει σε ένα χρόνο. Σήμερα μου ήρθε μια νέα κάρτα προς... αντικατάσταση αυτής που ήδη έχω η οποία επίσης λήγει την ίδια ημερομηνία με την παλιά. Το χαρτί που την συνοδεύει αναφέρει ότι η νέα κάρτα διαθέτει ενσωματωμένο τσιπ για μεγαλύτερη ασφάλεια. Πήρα τηλέφωνο την τράπεζα και τους είπα ότι δεν επιθυμώ να αντικαταστήσω την κάρτα που έχω με αυτή που μου έστειλαν και μου είπαν ότι είναι υποχρεωτικό και σε ένα μήνα αυτή που έχω θα λήξει.

Τι μαγειρεύουν στην Eurobank; Πάνε να μας φακελώσουν; Γιατί να λήξει τώρα μια κάρτα που λήγει κανονικά σε έναν χρόνο; Προσωπικά θα την κόψω και συμβουλεύω όλους και όλες που θα λάβουν κάτι αντίστοιχο να κάνουν το ίδιο. Φτάνει πια με το φακέλωμα. Σύντομα θα απευθυνθώ και στον συνήγορο του πολίτη.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!