tromaktiko: Η πιο ξεκαρδιστική αναζήτηση ...ever

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Η πιο ξεκαρδιστική αναζήτηση ...ever



Χθες το βράδυ βγαίνοντας έξω με φίλους μου, έπεσε στα χέρια μου η Athens Voice (Τεύχος 359) και όπως ήταν φυσικό άρχισα μανιωδώς να την ξεφυλλίζω. Φτάνοντας λοιπόν στη σελίδα...
58 δε θα μπορούσα να μην διαβάσω την δημοφιλέστατη και πανέξυπνη στήλη "Σε είδα...". Βλέπετε έχω και εγώ την φρούδα εντύπωση ότι κάποιος με ψάχνει τόσο απεγνωσμένα μάλιστα που θα το έγραφε και δημοσίως πάνω στην προσπάθειά του να με ξαναδεί. Τί ματαιοδοξία και εγωκεντρισμός θεέ μου. Τέλοσπάντων, αυτή είναι μεγάλη ιστορία. Διαβάζοντας λοιπόν τη στήλη βρήκα μία συγκεκριμένη "αναζήτηση" αν μη τι άλλο περιγραφικότατη. Οπότε δώστε προσοχή...

Τόπος: Δημόκριτος ( το γνωστό ερευνητικό κέντρο)
"Σε βλέπω, πειραματίζεσαι, φοράς μπλούζα Δωδώνη τενεκέ φέτα, ψάξε με...".

Με διαφορά η πιο ξεκαρδιστική αναζήτηση που έχω διαβάσει ποτέ στη ζωή μου.μπράβο σε όποιον την έγραψε και να του ευχηθώ ειλικρινέστατα να βρει το έτερον ήμισι με τη .....φέτα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!