Συγκεκριμένα, όσον αφορά το πρώτο σκέλος, οι προφυλακτήρες του είναι ανασχεδιασμένοι, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ υπάρχουν νέα σχέδια ζαντών καθώς και τρία νέα χρώματα αμαξώματος. Όσον αφορά τους κινητήρες του Fiat Punto 2011, κάτω από το καπό του θα βρούμε δύο νέες επιλογές. Αυτές είναι ο βενζινοκίνητος, υπερτροφοδοτούμενος 0,9 TwinAir, γνωστός μας και από το 500ράκι (διαβάστε τη δοκιμή του Fiat 500 TwinAir) καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας των 1.3lt. Και οι δύο αποδίδουν 85ps με τον TwinAir που αφορά και περισσότερο την αγορά μας να συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και να έχει εκπομπές ρύπων 98gr/km (χωρίς τέλη κυκλοφορίας για το 2012). Το ανανεωμένο Fiat Punto TwinAir θα έρθει και στην Ελλάδα στις αρχές του 2012 και η έλευσή του θα σημάνει και το τέλος της διάθεσης των Grande Punto και Punto Evo.
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011
Fiat Punto TwinAir
Συγκεκριμένα, όσον αφορά το πρώτο σκέλος, οι προφυλακτήρες του είναι ανασχεδιασμένοι, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ υπάρχουν νέα σχέδια ζαντών καθώς και τρία νέα χρώματα αμαξώματος. Όσον αφορά τους κινητήρες του Fiat Punto 2011, κάτω από το καπό του θα βρούμε δύο νέες επιλογές. Αυτές είναι ο βενζινοκίνητος, υπερτροφοδοτούμενος 0,9 TwinAir, γνωστός μας και από το 500ράκι (διαβάστε τη δοκιμή του Fiat 500 TwinAir) καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας των 1.3lt. Και οι δύο αποδίδουν 85ps με τον TwinAir που αφορά και περισσότερο την αγορά μας να συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και να έχει εκπομπές ρύπων 98gr/km (χωρίς τέλη κυκλοφορίας για το 2012). Το ανανεωμένο Fiat Punto TwinAir θα έρθει και στην Ελλάδα στις αρχές του 2012 και η έλευσή του θα σημάνει και το τέλος της διάθεσης των Grande Punto και Punto Evo.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!