Επειδή κατάστημα από κατάστημα εντέλει διαφέρει, μάλλον λόγω franchise θα σας περιγράψω δυο περιπτώσεις που απλά έκαναν τους «κινέζους».
Η πρώτη συνέβη στο Flocafe τις Πρέβεζας όπου έρχεται ο σερβιτόρος παίρνει παραγγελία όπου ζήτησα 2 καφέδες και χωρίς να ρωτήσει εάν θέλουμε να κάνουμε χρήση της προσφοράς έφυγε.
Φέρνοντας μου την παραγγελία τον ρώτησα εάν ισχύει η πρόσφορα και μου είπε με τρόπο κάπως ειρωνικό (αισθάνθηκα λίγο άβολα λες και έκανα γυφτιά που ρώτησα άλλα είναι υποκειμενική η κρίση μου) τι θέλω να μας φέρει δεν είπα κάτι (μην το τραβήξω) μας έφερε τυρόπιτες και έληξε το θέμα εκεί.
Την επόμενη στα Ιωάννινα πάλι Flocafe το προσωπικό ευγενικό μας ρώτησε από τη αρχή τι θέλουμε και όλα καλα. Το ίδιο συνέβη και στα Flocafe του Mall όπως και στου Village park στο Ρέντη.
Η δεύτερη περίπτωση συνέβη στο Flocafe στην Δεκελείας (Νέα Φιλαδέλφεια) όπου ενώ μας ρώτησε με την παραγγελία εάν θέλουμε την προσφορά δεν μας τα έφερε ποτέ. Δεν μπήκα καν στην διαδικασία να του τα ζητήσω μιας και δεν τους είδα και πολύ «ζωηρούς».
Καλό λοιπόν θα ήταν να εναρμονίζονται όλοι με την προσφορά της εταιρίας (λογω Franchise) η όποια σε περίοδο κρίσης και με τον καφέ ήδη στα ύψη (23%) είναι όαση για τον καταναλωτή.
Διαφορετικά αν και ήδη συμβαίνει θα ψάχνουν πελάτες με το ντουφέκι.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ