τρία γειτονικά τηλέφωνα, λογαριασμό της ΔΕΗ του περιπτέρου, στίγμα με φωτο απο το google earth και την επισήμανση ότι πρόκειται για περίπτερο και όχι για σπίτι. Μετά απο αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα για την πορεία της αίτησης μου, πέρασαν πάλι 20 μέρες και μου λένε ότι δεν βρήκαν το σημείο
οι τεχνικοί του ΟΤΕ και προώθησαν πάλι την αίτηση μου. Για να μην πολυλογούμε αυτό το σκηνικό εγινε 4 φορές και στις 16/9/2011 το αίτημά μου προωθήθηκε ξανά στον ΟΤΕ.
Δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος σε αυτην την εταιρεία, για όλα φταίει ο ΟΤΕ και υποτίθεται ότι θα με ενημέρωναν αλλά δεν το έκαναν ποτέ. Μα εγω κύριοι δεν εκανα αίτηση στον ΟΤΕ αλλα στην Forthnet και αν ο τεχνικός του ΟΤΕ δεν ειναι ικανός στην δουλειά του είναι κατι που εμένα δεν με απασχολεί στην δεδομένη στιγμή. Πρέπει κύριοι για να ειστε σωστοι να κόψετε το κεφάλι σας και να δειτε το πρόβλημα και οχι δικαιολογίες τυπου οτι για ολα φταίει ο ΟΤΕ. Που είναι έστω και τώρα κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας να επιληφθεί του θέματος και να προχωρήσει η αίτηση. Δεν μπορείτε κύριοι αν θελετε να λέγεστε forthnet να περιμενετε αυτα τα προβληματα να τα λυσουν οι τηλεφωνητριες.
Πιο κατω ειναι οι ημερομηνιες επαναπροωθήσης απο το site της εταιρειας .
16/09/2011 09:12 Η αίτησή σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ
19/08/2011 13:21 To αίτημά σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ για υλοποίηση.
18/08/2011 17:04 Η αίτησή σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ
20/07/2011 09:16 To αίτημά σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ για υλοποίηση.
19/07/2011 15:53 Η αίτησή σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ
15/06/2011 12:12 To αίτημά σας προωθήθηκε στον ΟΤΕ για υλοποίηση
15/06/2011 12:12 Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δέσμευσης καλωδίωσης από τον ΟΤΕ
15/06/2011 12:11 Η αίτησή σας έχει παραληφθεί και καταχωρηθεί στα συστήματα της Forthnet
Αναγνώστης