“Την ώρα που οι υπερβάσεις των ορίων του όζοντος αποτελούν... σχεδόν καθημερινό φαινόμενο, κάθε συζήτηση για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Ενώ είναι γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση μειώνει το προσδόκιμο ζωής, η κυβέρνηση χωρίς να εγγυάται τα αυτονόητα, όπως την πάταξη της νοθείας και της λαθρεμπορίας καυσίμων και τον έλεγχο των παλαιών οχημάτων, συζητά την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, επιδεινώνοντας το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Η κοινωνία και η αγορά χρειάζονται ένα οικονομικά και περιβαλλοντικά βιώσιμο σύστημα μεταφορών: ενίσχυση των συλλογικών μέσων μεταφοράς, ενθάρρυνση της χρήσης του ποδηλάτου, τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου με κίνητρα για οχήματα χαμηλού κυβισμού / κατανάλωσης, πάταξη της νοθείας / λαθρεμπορίας καυσίμων.”
Ενώ είναι γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση μειώνει το προσδόκιμο ζωής, η κυβέρνηση χωρίς να εγγυάται τα αυτονόητα, όπως την πάταξη της νοθείας και της λαθρεμπορίας καυσίμων και τον έλεγχο των παλαιών οχημάτων, συζητά την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, επιδεινώνοντας το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Η κοινωνία και η αγορά χρειάζονται ένα οικονομικά και περιβαλλοντικά βιώσιμο σύστημα μεταφορών: ενίσχυση των συλλογικών μέσων μεταφοράς, ενθάρρυνση της χρήσης του ποδηλάτου, τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου με κίνητρα για οχήματα χαμηλού κυβισμού / κατανάλωσης, πάταξη της νοθείας / λαθρεμπορίας καυσίμων.”