παρά ένα «μικρό» αυτοκίνητο είναι. Με αμάξωμα ενός όγκου, πολύ καλή εσωτερική εκμετάλλευση, αλλά και κορυφαία πρακτικότητα και χρηστικότητα, το Jazz διεκδίκησε έναντι ακόμη και μεγαλύτερων σε μέγεθος αυτοκινήτων, το «δικαίωμα» να αποτελέσει το πρώτο και πολλές φορές και μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας.
Η πορεία του στην αγορά ήταν επιτυχημένη και έτσι, κατά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του στα τέλη του 2008, η Honda διατήρησε αυτά τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Σήμερα, και με το λανσάρισμα της ανανεωμένης γενιάς του, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά κυρίως σε μια αισθητική αναβάθμιση του Jazz, ώστε μαζί με κάποιες βελτιώσεις σε άνεση και οδηγική αίσθηση, αλλά και με νέες μειωμένες τιμές, να του προσδώσει περισσότερα εφόδια για το μέλλον.
Ακόμη πιο μοντέρνο αμάξωμα
Το αμάξωμα του ανανεωμένου Jazz ακολουθεί και πάλι τα αισθητικά πρότυπα των αυτοκινήτων ενός όγκου (καμπίνα τραβηγμένη προς τα εμπρός, μικρό καπό, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες), όμως η Honda προέβει σε κάποιες επιμέρους αλλαγές που του έχουν προσδώσει μια ακόμη πιο μοντέρνα εικόνα.
Οι πιο σημαντικές εξ αυτών έχουν να κάνουν με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα μάσκα, τα πιο μοντέρνα εμπρόσθια φωτιστικά και τους φρεσκαρισμένους πίσω προβολείς. Βέβαια, η νέα σχεδίαση των προφυλακτήρων πέρα από τη διαφορετική αισθητική, βελτιώνει και την αεροδυναμική του ανανεωμένου Honda Jazz, ώστε τελικά μαζί με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι εκπομπές CO2 να μειωθούν έως και κατά 2 γρ./χλμ.