tromaktiko: Καταγγελία για μεταφορική εταιρεία LCS

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Καταγγελία για μεταφορική εταιρεία LCS



Σήμερα Παρασκευή 02.09.2011 ήρθε στο γραφείο της εταιρείας μου ένας υπάλληλος της παραπάνω εταιρείας για να μου παραδώσει έναν φάκελο που απεστάλη από τον λογιστή μου.
Μου ζήτησε το ποσό των 13,25€. Του απήντησα πώς θα ήθελα την απόδειξη καθότι πέραν όλων των άλλων είναι έξοδα της εταιρείας και πρέπει να φαίνονται στα βιβλία. Μου απήντησε πως δεν μπορεί να μου δώσει απόδειξη καθ´ότι αυτές εκδίδονται στο τέλος του μήνα από τα κεντρικά των Αθηνών.. Πήρε όμως τηλέφωνο στον προιστάμενό του για να εκθέσει το πρόβλημα καθ´ότι έβλεπε πως η απάντησή του δεν με έπειθε.Ο προϊστάμενός του με διαβεβαίωνε πως αύριο (Σάββατο) θα μου φέρουν την απόδειξη. Μεταφέρω λοιπόν την απάντηση στον κομιστή-υπάλληλο και παίρνω την απάντηση: Εσείς μιλήσατε με τον προϊστάμενό μου, εγώ δεν άκουσα τίποτε. Αποτέλεσμα, αρνούμαι να παραλάβω τον φάκελλο. Αυτά λοιπόν την στιγμή που στενάζει η πατρίδα, κάποιοι Δεν συγκινούνται και κλέβουν χωρίς προσχήματα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!