Την 7/9/2011 επειτα απο τηλεφωνικη επικοινωνια για να κλεισω ραντεβου, οχι μονο δεν θελησε να με εξυπηρετησει η "υπευθυνη ή τελος παντων καποια που βαριεται να δουλεψει" (το κουπονι μου ειναι εγκυρο οπως βλεπετε και στη φωτογραφια) αλλα και η "ειρωνικη" συμπεριφορα. Το αποτελεσμα ηταν οι δικαιολογια οτι "δεν δεχομαστε πλεον προσφορες της groupon και οτι δυστυχως χασατε τα 40ευρω".
Γνωριζω παρα πολυ καλα τη διαδικασια εξαργυρωσης του κουπονιου με τα ψηφια στο τελος που κραταω στο voucher μου, αλλα απο την αλλη δεν θα εξαργυρωσω το κουπονι μου που ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ προμηθευτηκα απο την εταιρια σας και ετσι πρακτικα "πεταξα" 40ευρω.
Δεν ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω κουπονια αλλα σιγουρα η επομενη αγορα θα με βαλει σε μεγαλο προβληματισμο.
Αναγνώστρια