Στο εύλογο ερώτημα τι θα γίνει σε περίπτωση που με σταματήσει κάποιος τροχονόμος η απάντηση ήταν πάρτε μας τηλέφωνο να δούμε πως θα το χειριστούμε… Επίσης στο ερώτημα μου τι θα γίνει σε περίπτωση που τελικά με γράψουν η απάντηση ήταν πάρτε μας πάλι τηλέφωνο να σας στείλουμε το συμβόλαιο ώστε να σας στείλουμε το συμβόλαιο…
Έστω ότι καθυστέρησα να πληρώσω γιατί δεν με ενημερώνουν ότι μέσω phone banking η επιβεβαίωση της πληρωμής διαρκεί τουλάχιστον 2 μέρες; Και γιατί η αποστολή να γίνεται αργά μέσω ΕΛΤΑ και όχι μέσω COURIER ώστε να μην χρειάζεται να έχω και εγώ το άγχος; .. Δηλαδή το να γλυτώσει η εταιρία μερικά ευρώ παραπάνω αξίζει περισσότερο από την εξυπηρέτηση του πελάτη; Αν είναι δυνατόν..
Δεν μπορώ να γνωρίζω ποια είναι η διαδικασία σε άλλες ασφαλιστικές, προσωπική μου άποψη είναι πως η στάση αυτή είναι επιεικώς ανεύθυνη και απαράδεκτη απέναντι στον πελάτη.
Αναγνώστης