tromaktiko: Ασφάλιση αυτοκινήτου... στην Αnytime της Ιnteramerican

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Ασφάλιση αυτοκινήτου... στην Αnytime της Ιnteramerican



Επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο της anytime για να ρωτήσω για το πότε θα παραλάβω την ανανέωση ασφάλισης... του αυτοκινήτου μου το οποίο λήγει στις 16/9 και το πλήρωσα χθες μέσω phone banking. Η απάντηση που πήρα ήταν πως η αποστολή διαρκεί 4-5 μέρες (μέσω ΕΛΤΑ) αφού δουν την ηλεκτρονική πληρωμή μου πιθανότατα αύριο. Με λίγα λόγια θα έχω το συμβόλαιο στα χέρια μου την άλλη εβδομάδα ενώ το έχω ήδη πληρώσει από χθες.

Στο εύλογο ερώτημα τι θα γίνει σε περίπτωση που με σταματήσει κάποιος τροχονόμος η απάντηση ήταν πάρτε μας τηλέφωνο να δούμε πως θα το χειριστούμε… Επίσης στο ερώτημα μου τι θα γίνει σε περίπτωση που τελικά με γράψουν η απάντηση ήταν πάρτε μας πάλι τηλέφωνο να σας στείλουμε το συμβόλαιο ώστε να σας στείλουμε το συμβόλαιο…

Έστω ότι καθυστέρησα να πληρώσω γιατί δεν με ενημερώνουν ότι μέσω phone banking η επιβεβαίωση της πληρωμής διαρκεί τουλάχιστον 2 μέρες; Και γιατί η αποστολή να γίνεται αργά μέσω ΕΛΤΑ και όχι μέσω COURIER ώστε να μην χρειάζεται να έχω και εγώ το άγχος; .. Δηλαδή το να γλυτώσει η εταιρία μερικά ευρώ παραπάνω αξίζει περισσότερο από την εξυπηρέτηση του πελάτη; Αν είναι δυνατόν..

Δεν μπορώ να γνωρίζω ποια είναι η διαδικασία σε άλλες ασφαλιστικές, προσωπική μου άποψη είναι πως η στάση αυτή είναι επιεικώς ανεύθυνη και απαράδεκτη απέναντι στον πελάτη.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!