Άνθρωπος χαμηλού προφίλ, με περισσότερο «δημιουργική» παρά οικονομική παιδεία στις business της διαφήμισης, ο επιχειρηματίας δραστηριοποιήθηκε στη διαφήμιση από τα τέλη της δεκαετίας του ’70. Με εξειδίκευση στα οπτικοακουστικά, δημιούργησε μια εταιρεία που είχε ως πεδίο δράσης της κυρίως τα εφέ και τη λειτουργία για events μεγάλων ομίλων ενώ πριν από λίγο διάστημα υπέγραψε συμφωνία συγχώνευσης με τον όμιλο Karamella της κας. Αγάπης Βαρδινογιάννη. Το νέο επιχειρηματικό δίδυμο μάλιστα κατόρθωσε και υλοποίησε παρά την κρίση την επιτυχημένη καμπάνια του Allou Fun Park και συμμετείχε στο διαγωνισμό για το μεγάλο spec του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που έφθανε στο 1,6 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η προσωπική οικονομική κατάσταση του επιχειρηματία δεν δικαιολογεί οικονομικό πρόβλημα. Από τα δραματικά πάντως στοιχεία ήταν το γεγονός πως η κόρη του Μιχάλη Κριάδη η οποία συνεργάζεται στην εταιρεία, παραβρισκόταν στο κτήριο την ώρα της αυτοκτονίας του πατέρα της. Άνθρωπος με ευρεία παιδεία, ο διαφημιστής διατηρούσε φιλίες με ανθρώπους του πνεύματος όπως για παράδειγμα ο γνωστός σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής.
diaforetikimatia.blogspot.com