tromaktiko: Σχετικά με το πρόβλημα με service κινητών Samsung

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με το πρόβλημα με service κινητών Samsung



Τα καταστηματα Γερμανος εκτός από τη ασχετοσυνη των τεχνικών τους που και μια μπαταρια να αλλαξουν μπορει να κανουν ζημια ειναι γνωστα για την απατεωνιστικη λογική τους. Για την Samsung και το σερβις της δεν εχω αποψη γιατι ευτυχως δεν το εχω χρειασθει. Για το προβλημα που αντιμετωπισες με το κινητο σου σε συμβουλευω να μπεις το ebay να παραγγειλεις το ανταλλακτικο οπως εχω κανει και εγω το οποιο θα το πληρωσεις σχεδον τζαμπα με τα μεταφορικα κ! αι να πας σε ενα καταστημα κινητης τηλεφωνιας να τους δώσεις το ανταλλακτικο και να πληρωσεις μονο την εργασια τοποθετησης. Το εχω κανει απειρες φορες και εχω ησυχασει με τις απατεωνιες τους.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!