Σταθερή προτίμηση στη νέα απογευματινή εκπομπή του Star φαίνεται να δείχνει το τηλεοπτικό κοινό, δίνοντας στο κανάλι την πρωτιά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στο χρονικό διάστημα από τις 15:45 μέχρι τις 17:45 -την ώρα που βρίσκεται στον αέρα το "Μίλα"- η γυναικοπαρέα του Star κράτησε μαζί της το 19,2% των τηλεθεατών. Στη δεύτερη θέση ο ΑΝΤ1 με 17,2% και ακολουθούν ο Alpha με 13,2% και το MEGA με 11,5%.
Αξίζει να σημειωθεί, πως το "Μίλα" κράτησε στην παρέα του και σημαντικό μερίδιο του νεανικού κοινού, με ποσοστό 19,1%.