tromaktiko: Καταγγελία για την tellas

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Καταγγελία για την tellas



Έχω κάνει αίτηση για μεταφορά του ινερνετ (tellas ) λογο μετακομισης στο κατάστημα wind τις Κοζάνης 10/7/2011 και μέχρι και σήμερα δεν έχουν...
συντονιστή το κατάστημα . Τα κεντρικά .και ο.τ.ε.
Με αποτέλεσμα να έχω κοντά δυο μήνες χωρίς ινερνετ που το χρειαζωμε για την δουλεια μου .
Σήμερα έμαθα ότι η σύνδεση μου έγινε αλλα σε άλλον αριθμό δηλαδή Όχι Ι.Φ. 9Α αλλα στο Ι.Φ. 9 δηλαδή σε άλλη οικοδομή !
Και έκανα το αυτονόητο να ζητήσω να διακοπή η σύνεση αφού θα ήθελε άλλες 25 ημέρες για να έρθει στο δικο μου σπίτι .
Και η απάντηση ήταν ότι θα πρέπει να πληρώσω το πάγιο και την μεταφορά !
Δηλαδή έκαναν δυο μήνες να γίνει η σύνδεση την κάνανε σε άλλο σπίτι και θέλουν
Να πληρωθούν !
Έλεος με αυτήν την Εταιρια

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!