Στο stand της Toyota στην Έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα η έκδοση παραγωγής του Prius Plug-in, η εμπορική διάθεση του οποίου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2012. Η ιαπωνική εταιρεία έχει θέση ως στόχο να πουλάει 50.000 οχήματα ετησίως.
Σε ό,τι αφορά στην αισθητική διαφοροποίηση του plug-in από το «συμβατικό» Prius, τα πράγματα έχουν ως εξής: νέος εμπρόσθιος προφυλακτήρας, ανασχεδιασμένη μάσκα, φωτιστικά σώματα μπροστά με λαμπτήρες τεχνολογίας LED, τροποποιημένα πίσω φανάρια, ασημί φιλέτο πίσω και -φυσικά- τη θύρα φόρτισης του οχήματος. Οι εσωτερικές αλλαγές, πάλι, είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στη νέα κεντρική κονσόλα, στον μπλε επιλογέα ταχυτήτων και στο πολυσύστημα ψυχαγωγίας των 6,1 ιντσών.
Η ουσία, όμως, του Prius Plug-in βρίσκεται αλλού, σε αυτά που δε φαίνονται. Το υβριδικό σύστημα του ιαπωνικού μοντέλου συνίσταται στα εξής: κινητήρας βενζίνης 1,8 λίτρων απόδοσης 99 ίππων, μπαταρίες ιόντων λιθίου 4,4 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 82 ίππων.
Η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου είναι 136 ίπποι, μία επίδοση που του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., αλλά και να επιταχύνει συνεχώς μέχρι την τελική του ταχύτητα, η οποία ορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι πως το Prius Plug-in μπορεί να κινηθεί μέχρι και για 23 χλμ. μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα. Το γεγονός αυτό ρίχνει την κατανάλωση του οχήματος στα 2,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 49 γρ./χλμ.
Οι μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου (νικελίου στο «κανονικό» Prius) και έχουν απόδοση 4,4 kWh (1,3 kWh στο Prius), ενώ ζυγίζουν μόνο 80 κιλά, γεγονός που επιτρέπει στο Prius Plug-in να κρατήσει το βάρος του στα 1.420 κιλά (+50 κιλά από το Prius). Οι μπαταρίες φορτίζουν μέσα σε 1,5 ώρα σε μία κανονική οικιακή πρίζα 230 V. Τέλος, το υβριδικό σύστημα είναι αρκούντως compact, επιτρέποντας στο πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 443 λίτρων.