tromaktiko: Καταγγελία για Vodafone

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Καταγγελία για Vodafone



Έχω να κάνω τα εξής παράπονα για την Vodafone. Τον μήνα Μαίο ως στρατιώτης στην Χίο έκανα στο κατάστημα της Απλωταριάς... (το κεντρικό δλδ) μετατροπή του καρτοπρογράμματος 25 στο unlimited 35. Aπο εκει και πέρα ξεκινάει ο γογλγοθάς. Η υπάλληλος του καταστήματος μου κατέστησε σαφές ότι η τελική τιμή στον λογαριασμό θα είναι 32ευρώ. Αντ'αυτού όμως έρχοντουσαν κατι 40αρια χωρίς να έχω ξεπεράσει τον χρόνο ομιλίας. Να τους παίρνω τηλ. ή να περνάω από κατάστημα και κάθε φορά να μου λένε άλλα. Μία ότι έχω δίκιο και μία ότι οι λογαριασμοί είναι σωστοί. Το αποκορύφωμα επειδή έχω αφήσει απλήρωτους τους λογαριασμούς καλούν διαρκώς απο εισπρακτικές εταιρίες. Το πρόβλημα μου είναι ότι κατάλαβα ότι έχω να κάνω με ανευθυνους που άλλα λένε και άλλα κάνουν και θα παρακάλουσα να στείλει αν κι άλλως έχει παρόμοιο πρόβλημα για να δούμε αν το κάνουν επίτηδες.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!