Το τηλέφωνο αγοράστηκε από το κατάστημα αυτό πριν 23 μήνες και παρουσιάζει συνεχώς το ίδιο πρόβλημα (τρίτη φορά).
Μετά από 3 εβδομάδες επικοινώνησα με τον υπάλληλο του καταστήματος αρκετές φορές, ο οποίος με διάφορες προφάσεις δεν μου έδωσε καμιά σαφή απάντηση. Έτσι αποφάσισα να στείλω ένα FAX στην εταιρεία με το παράπονό μου, στις 13/9, περιμένοντας κάποια υπεύθυνη ενημέρωση. Μάταια, ούτε απάντηση (ενημέρωση), ούτε τηλέφωνο, άλλωστε η VODAFONE, έμαθε μόνο να εισπράττει χωρίς να προσφέρει (ισχύει ακόμα η εγγύηση και δεν μπορεί να χρεωθεί το κόστος).
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ