tromaktiko: Η Vodafone γράφει τους πελάτες της στα …. παλιά της τα παπούτσια

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Η Vodafone γράφει τους πελάτες της στα …. παλιά της τα παπούτσια



Στις 12 Αυγούστου πήγα το τηλέφωνο της κόρης μου στο κατάστημα VODAFONE Καβάλας, για επισκευή.
Το τηλέφωνο αγοράστηκε από το κατάστημα αυτό πριν 23 μήνες και παρουσιάζει συνεχώς το ίδιο πρόβλημα (τρίτη φορά).
Μετά από 3 εβδομάδες επικοινώνησα με τον υπάλληλο του καταστήματος αρκετές φορές, ο οποίος με διάφορες προφάσεις δεν μου έδωσε καμιά σαφή απάντηση. Έτσι αποφάσισα να στείλω ένα FAX στην εταιρεία με το παράπονό μου, στις 13/9, περιμένοντας κάποια υπεύθυνη ενημέρωση. Μάταια, ούτε απάντηση (ενημέρωση), ούτε τηλέφωνο, άλλωστε η VODAFONE, έμαθε μόνο να εισπράττει χωρίς να προσφέρει (ισχύει ακόμα η εγγύηση και δεν μπορεί να χρεωθεί το κόστος).

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!