Eιχα δυο τηλεφωνικες γραμμες στην Wind την μια δυο χρόνια. Έτσι ξαφνικά από τον Απρίλιο μήνα σταμάτησε να...
στέλνει σήμα στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας security που είμαι συνδεδεμένος μεχρι και τέλη Αυγούστου. Μόλις αλλαξα εταιρεια τηλεφωνικη απο τη πρωτη ενεργοποίηση του συναγερμου έστειλε αμεσως σήμα. Δεν πρεπει λοιπον να επιστρέψει τα χρηματα πισω για τους 4 μηνες αφου το πρόβλημα είναι της Wind; Όσο για την αλλη γραμμη δεν ενημερωνουν σωστά για τις χρεωσεις που έχουν Συγκεκριμένα ζήτησα να κάνω μεταφορά γραμμής και μου είπαν πρέπει να έρθετε στην Wind, και μετά θα την κάνουμε. Πάω και εγω στη Wind και μόλις πηρα για μεταφορα της γραμμης μου λενε εχετε 72 ευρώ κόστος. Αυτό όμως δεν μου το είπαν από την αρχή. Αφού θέλησα να κάνω διακοπή μου ζητάνε άλλα 130 ευρώ! Μας κοροϊδεύουν κανονικά.
Αναγνώστης