tromaktiko: Απάντηση: Πόλεμος ιδιωτικού - δημοσίου

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Απάντηση: Πόλεμος ιδιωτικού - δημοσίου



Εγώ φίλε μου σαν επιχειρηματίας τόσα χρόνια έχω βαρεθεί να συναναστρέφομαι με ανήθικους δημοσίους υπαλλήλους...(αφορά: Πόλεμος ιδιωτικού - δημοσίου) άρα δεν τους εκτιμώ πολύ. Έχω πολλά να πώ για δασαρχεία, πολεοδομίες, εφορίες νοσοκομεία, ΟΣΕ, ΔΕΗ κλπ. Πράγματα που τα γνωρίζεις ακόμα και εσύ αλλα προσπαθείς να μας αποδείξεις οτι τι? Εχουν συνομοτήσει όλοι ενάντια στους δημόσιους? Χωρίς λόγο? Είναι γεγονός ότι πολλές από τις κυρίες που δούλευαν στα υπουργεία στο κέντρο συντηρούσαν εμπορικούς δρόμους όπως η Ερμού. Να πληρώνω κάποιον για να έρχεται να ψωνίζει από το μαγαζί μου? Οσο εύκολα τα κέρδιζαν τόσο εύκολα τα ξόδευαν. Εχω βαρεθεί να πληρώνω φόρους πραγματικούς από την τσέπη μου, και το καλύτερο δεν στο είπα! Αν μέινω άνεργος δέν δικαιούμαι επίδομα! Και εσείς μας έχετε ζαλίσει για το εφαπαξ... Πρέπει απλά να καταλάβετε ότι πλέον πρέπει να δουλεύετε για να πληρώνεστε, κάτι πρωτόγνωρο για μέγάλο ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων ( αναφέρομαι στους ανήθικους οι οποίοι αποτελούν την Βάση του δημόσιου τομέα )

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!