tromaktiko: Φόροι, φόροι, φόροι!

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Φόροι, φόροι, φόροι!



Είμαι δημόσιος υπάλληλος και έχω 3 παιδιά. Τα τελευταία 2 χρόνια έχασα εισόδημα τουλάχιστον 3.500 το χρόνο. Όχι με τη μία αλλά σταδιακά με το μαρτύριο της σταγόνας. Με το καινούριο μισθολόγιο - φτωχολόγιο θα χάσω άλλα 300 ευρώ το μήνα, δηλαδή άλλα 3.500 χιλιάρικα το χρόνο. Και δε φτάνουν όλα αυτά έρχεται και η αναδρομική φορολογία. Έκτακτη εισφορά 500 ευρώ (με βάση τα παλιά μη περικομένα εισοδήματα), τέλος ακινήτων για το σπίτι μου που είναι υποθηκευένο στην τράπεζα αφού το έχω πάρει με δάνειο και το μεγαλύτερο φέσι η φορολογία εισοδήματος που επίκειται μετά τις νέες μειώσεις της κλίμακας... Μέχρι τώρα λόγω αφορολόγητου τριών παιδιών και επειδή ήμουν κάτω από το όριο δε μου κρατούσαν ΦΜΥ (Φόρο μισθωτών υπηρεσιών). Οπότε ρίχνοντας αναδρομικά τις κλίμακες φόρου και τα αφορολόγητα των παιδιών θα κληθώ να πληρώσω φόρο για το 2011 το ποσό των 1800Ε! Όχι σταδιακά στο μισθό μου αλλά με τη μία όταν εκκαθαριστεί η δήλωσή μου το 2012! Αν αυτό δεν είναι εγκληματική πολιτική τότε τι είναι; Από τους 12 κουτσουρεμένους μισθούς των ½ 1100 - 1200Ε που θα παίρνω το 2012, θα πρέπει να δώσω στο κράτος τουλάχιστον 4.000 Ε, δηλαδή τους 4,5 μισθούς μου! Δηλαδή οι κλέφτες που μπουκάρουν στα σπίτια τι περισσότερο κακό μπορούν να κάνουν; Ποιος σκέφτεται αυτές τις πολιτικές; Πόσο νοσηρό μυαλό πρέπει να είναι; Που είναι ο σοσιαλισμός που ευαγγελίζονται οι κυβερνώντες; Μήπως στο προεκλογικό δίλημμα επιλέξαμε χωρίς να το καταλάβουμε τη "βαρβαρότητα";

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!